Yerli ve milli temizlik ürünü BORON’a ilgi büyük
İlk kez 2015 yılında “Eti Matik” adıyla piyasaya sunulan temizlik ürünü geçtiğimiz günlerde yeni adı BORON ile yeniden tüketiciyle buluştu. Bor madeninden yapılan ilk ve tek temizlik ürünü olan “BORON”a ilgiyse gün geçtikçe artıyor.
Bor madeninin leke çıkarma işlemini kolaylaştırma ve suyu yumuşatma gibi özellikleri kullanılarak geliştirilen doğal mineralli temizlik ürünü BORON, “Türkiye’nin bor madeninden Türkiye’nin temizlik ürünü” sloganıyla sektördeki yerini aldı. BORON’u rakiplerinden ayıran en önemli özelliklerden biri ise çevreye ve doğaya zarar vermiyor olması.
Deterjan sektöründe rekabetin kızışmasına neden olan BORON yerli ve milli olmasının yanı sıra fiyatıyla da rakiplerinden sıyrılıyor. BORON, Türkiye’nin tüm büyük market zincirlerinde 4 kiloluk paketlerde satışa sunuluyor.
BORON’un iletişiminde de “milli ve yerli” vurgusu öne çıkıyor. Ambalajının kırmızı renkte olması ve tasarımında yıldız kullanılmasıysa ürünün bir başka dikkat çeken özelliği…