WPP, hangi dijital ajansın çoğunluk hissesini satın aldı?
Dünyanın en büyük reklam gruplarından biri olan WPP, C-Section’ın çoğunluk hissesini satın aldığını açıkladı. Bilindiği üzere 2004 yılında kurulan C-Section, mikrosite, aplikasyonlar, dijital uygulamalar, video prodüksiyon ve alanlarında uzmanlaşmış bir dijital ajans… Bugün 40 kişiyi istihdam eden ajans, aralarında Coca-Cola, Vodafone ve TEB BNP Paribas’ın da bulunduğu geniş bir müşteri portföyüne sahip… Bu yatırımla birlikte WPP’nin gelişmekte olan pazarlardaki genişleme stratejisini devam ettirdiğini söylemek mümkün. WPP’nin Türkiye’de sahip olduğu farklı ajanslarda bugün 1000’e yakın çalışanı yer alıyor. Geliri ise yaklaşık 100 milyon dolar civarında.
Güncel Haberler