9 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Vodafone Türkiye’ye, mobil iletişimde yılın en iyi sadakat programı ödülü!

Marketing Türkiye
13 Haziran 2012
2 dk okuma

Vodafone Türkiye, 2009 yılının başından bu yana uyguladığı, müşteri memnuniyetinde çıtayı yükselterek güven markası ve sürdürülebilir büyüme inşa etmeye odaklı stratejik yaklaşımıyla Loyalty Ödülleri’nde, Ketchup Loyalty Ajansı’yla gerçekleştirdiği Kırmızı Avantaj Programı ile “Mobil İletişimde Yılın En İyi Sadakat Programı” ödülüne layık görüldü. Markaların müşteri memnuniyetini artırmaya yönelik, yenilikçi ve fark yaratan sadakat programlarını ödüllendirmek amacıyla bu yıl ilk kez hayata geçirilen Loyalty Ödülleri’nde, Vodafone Türkiye, geçen yıl Türkiye’nin 81 ilinde abonelerini onlarca markanın avantajlı indirimleriyle buluşturmak üzere hayata geçirdiği Kırmızı Avantaj Programı ile ödüle uzandı.


“Pazarlama kanallarımızı da gelişen teknolojiye adapte ediyoruz”
Vodafone Türkiye Bireysel İş Birimlerinden Sorumlu İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Gökhan Öğüt, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, Türkiye’de bulunan 18 milyonu aşkın abonelerine karşı büyük bir sorumluluk bilinciyle hareket ettiklerinin; onların sürekli değişen ve yeniden şekillenen ihtiyaçlarına aynı hızla yanıt verebilmek amacıyla çalıştıklarının altını çizerken, Loyalty Ödülleri’nde elde ettikleri başarının da bu müşteri odaklı yaklaşımın bir sonucu olduğunu belirtti. Öğüt şöyle konuştu: “Vodafone Türkiye olarak telekomünikasyon gibi çok rekabetçi ve teknolojinin gelişim hızına paralel olarak sürekli devinim halinde olan bir sektörde, müşterilerimizin bu devinimden en üst düzeyde faydalanması hedefiyle çalışıyoruz. Bu bakış açısı, müşterilerimizin beklentilerini doğru analiz ederek, bu beklentileri tam olarak karşılayacak ürün ve servisler geliştirmek kadar, pazarlama kanallarımızı da gelişen teknolojiye adapte edebilmeyi gerektiriyor. Kırmızı Avantaj, 2011 yılında bu anlayışla, yenilikçi ve farklılaşmış hizmetlerle mükemmel müşteri deneyimi yaratmaya yönelik vizyonumuzun bir parçası olarak hayata geçirdiğimiz bir platform. Kırmızı Avantaj ile Türkiye’nin 81 ilinde müşterilerimize, tek bir SMS atarak pek çok markanın indirim fırsatından yararlanma imkânı sunuyoruz. Üstelik hangi mağazadan alışveriş yaptıklarını lokasyon bazlı takip ederek, anlık SMS’ler ile onları kendilerine en yakın diğer Kırmızı Avantaj tekliflerine yönlendiriyoruz.”


Öğüt: “Abone başına 214 lira fayda sağlıyoruz”
Bugün müşteri odaklı olmanın en önemli bileşeninin müşteri tatminini sağlamak; bunun yolunun ise müşterilerin ihtiyaçlarına en mükemmel ve hızlı şekilde cevap verebilmek olduğunu belirten Öğüt, şunları söyledi: “Kırmızı Avantaj Programı’mız ile 1 yılda, abone başına ortalama 214 lira fayda sağladık. Müşteri sadakatinde yakaladığımız artış ile beraber; Kırmızı Avantaj programı kapsamında sağladığımız geniş abone tabanıyla işbirliği yaptığımız markalara da ciddi bir müşteri altyapısı sağlıyoruz. Böylelikle hem kendi abonelerimiz hem de iş ortaklarımız için bir sadakat platformu yaratmış oluyoruz. Loyalty Ödülleri ile bir kez daha müşterilerimiz ve diğer paydaşlarımız için değer yaratabildiğimiz bir projenin uluslararası arenada farkını ortaya koymasından büyük memnuniyet duyuyoruz.”

1 asgari ücret
Asgari ücret ömrü kısaltıyor
2 90 yaşındaki influencer'lar
90 yaşındaki influencer’lar sosyal medyanın tozunu atıyor…
3 getir
Getir, 1 milyar 870 milyon 115 bin lira zararı bilançosundan sildi
4 Heineken
Heineken, birayı ayaklar altına aldı!
5 ceo
En çok CEO hangi üniversitelerden çıkıyor?
Güncel Haberler
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google'da öne mi çıktılar?
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google’da öne mi çıktılar?
Tinder avcıları ölmez yalnızca şekil değiştirir
Tinder avcıları ölmez yalnızca şekil değiştirir
yapay zeka koleksiyonu
Yapay zeka, sanat dünyasının ikonlarını moda koleksiyonuna dönüştürüyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

video içerik
Haberler
Video zirveye oturdu…
Seda Başpınar
3 hafta önce
Nesine.com
Haberler
Rekabet Kurumu, Nesine.com’a soruşturma başlattı
Seda Başpınar
4 gün önce
Denizbank'ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
Haberler
Denizbank’ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
Nafizcan Önder
28 Haziran 2022
Toplum metaverse'ü keşfetti mi?
Haberler
Toplum metaverse’ü keşfetti mi?
Nafizcan Önder
27 Haziran 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.