Vodafone Türkiye, Stevie Ödülleri’nde “en iyi” seçildi!
Vodafone, iş dünyasının küresel ölçekteki en itibarlı ödül organizasyonlarından biri olan Stevie Ödülleri’nde müşteri memnuniyeti odaklı yaklaşımı ile “Halkın Tercihi” oldu. Telekomünikasyon sektöründe dünyanın en başarılı çağrı merkezlerinin yarıştığı Stevies Ödülleri Halk Oylamasında Vodafone Türkiye, rakiplerinin arasından sıyrılarak, halkın oyları ile “En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı” seçildi. Vodafone Türkiye’nin 18 gün süreyle devam eden ve toplamda 250 bin kişinin katılımıyla gerçekleşen halk oylamasında elde ettiği bu başarı, kayıtsız şartsız müşteri odaklı yaklaşımının en önemli bileşenlerinden birini oluşturan çağrı merkezleri ve satış kanallarında gerçekleştirdiği çalışmaların bizzat halk tarafından takdir edilmesi açısından büyük önem arz ediyor.
Vodafone Türkiye, 1 Altın, 3 Gümüş, 3 Bronz Ödül ile Stevie Ödülleri’ne imzasını attı
27 Şubat 2012’de Las Vegas’ta düzenlenen görkemli bir ödül töreniyle sahiplerini bulan ve 1064 şirketin başvurduğu Stevies Ödülleri’nde Vodafone Türkiye, başvurduğu 7 kategorinin 7’sinde de ödül alarak büyük bir başarıya imza atmıştı. Yılın En İyi Satış Departmanı seçilerek Altın Ödül kazanan Vodafone, Yılın Ulusal Satış Takımı ve Yılın Satış Dönüşümü kategorilerinde Gümüş Ödül’le taçlandı. Vodafone Türkiye; Müşteri Hizmetlerinde En İyi Teknoloji Kullanımı kategorisinde ise Mobil Yardım projesiyle Gümüş Ödül’e layık görüldü. IVR ve Web Çözümleri kategorisinde Sesli Yanıt Sistemi, Müşteri Hizmetlerinde İnovasyon kategorisinde ise Online Yardım Merkezi projeleriyle Bronz Ödül kazanan Vodafone Türkiye, aynı zamanda Yılın Müşteri Hizmetleri kategorisinde de Bronz Ödül’e layık görüldü. Halkın oylarıyla “En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı” da seçilen Vodafone Türkiye; böylece 7 kategoride başvurduğu ödül programından 8 ödülle döndü.
Hakan Çelik: “Stevies Ödülleri’nde en büyük başarıya halkın favorisi seçilerek imza attık!” Vodafone Türkiye Müşteri Hizmetleri ve Online Servisler Direktörü Hakan Çelik, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, Stevies Ödülleri’nde başvurdukları 7 kategorinin 7’sinde birden ödül kazanarak çok büyük bir başarıya imza attıklarını; ancak en değerli ödülü, bizzat halkın oylamalarıyla “En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı” seçilerek aldıklarını belirtti. Vodafone’un Türkiye’de faaliyete geçtiği 2006 yılından bu yana, satın alma dâhil gerçekleştirdiği 11 milyar TL’yi aşan yatırımlarının içinde, müşteri hizmetlerini mükemmelleştirmek hedefi ile Türkiye’nin dört bir yanında faaliyete geçirdiği çağrı merkezlerinin önemli bir payı bulunduğunu belirten Çelik, şöyle konuştu: “Vodafone Türkiye olarak yaptığımız işlerle ilgili en değerli geri dönüşü müşteri memnuniyeti olarak görüyoruz. Çağrı merkezlerimiz ve satış kanallarımız ise bu süreçte abonelerimizle birebir etkileşim kurabildiğimiz; onların beğenilerini, şikayetlerini, ihtiyaç ve beklentilerini ilk ağızdan dinleyebildiğimiz temas noktaları olarak büyük önem arz ediyor. Stevies Ödülleri’nde yakaladığımız bu büyük başarının arka planında, bu çok değerli etkileşim kanallarında yaptığımız çalışmalar; bu birimlerimizde görev yapan arkadaşlarımızın özveri ve gayretleri yatıyor. Müşterilerimizin memnuniyetini artırmak yolunda çağrı merkezlerinde dünya standartlarını Türkiye’ye getiriyor ve bu standartları Vodafone Türkiye’nin katkılarıyla daha da yukarı taşıyoruz. Global teknolojik altyapı birikimimiz ve gücümüzün desteğiyle, çağrı merkezlerimiz üzerinden müşterilerimizin ihtiyaçlarına en hızlı şekilde yanıt veren yenilikçi çözümleri hayata geçiriyoruz. Tüm bu çalışmalarımız, her zaman altını çizdiğimiz gibi, tek bir amaca, müşterilerimizin kayıtsız şartsız memnuniyetine hizmet ediyor. Bu yoldaki çabalarımızın, Stevies gibi uluslararası arenada alanının en iyi şirketlerinin yarıştığı bir platformda, yedi kategoride yedi önemli ödüle birden uzanmış olması bizim için büyük bir gurur kaynağı. Ancak burada daha da gurur verici olan, bizzat halkın oylamalarıyla “En İyi Müşteri Hizmetleri Departmanı” seçilmiş olmak. Vodafone Türkiye olarak bundan sonra da müşterilerimiz için en iyi değeri yaratmak üzere çalışıyor olacağız.”