Vodafone 7 kategoride finalde
Vodafone Türkiye, dünya çapında yılın en başarılı çağrı merkezleri, müşteri hizmetleri ve satış organizasyonlarının ödüllendirildiği en prestijli ödül programlarından Uluslararası Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri’nde başvurduğu tüm kategorilerde finale kaldı. Vodafone, dünya çapında en başarılı müşteri hizmetleri ve satış operasyonlarının ödüllendirildiği Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri’nde başvurduğu yedi kategoride birden finale kalmaya hak kazandı.
Vodafone Türkiye, Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri’ne ‘Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı’, ‘Müşteri Hizmetlerinde En İyi Teknoloji Kullanımı’, ‘Müşteri Hizmetleri’nde İnovasyon’, ‘Yılın IVR & Web Hizmetleri Çözümü’, ‘Yılın En İyi Satış Departmanı’, ‘Yılın Ulusal Satış Ekibi’ ve ‘Yılın Satış Kârlılığı’ olmak üzere başvurduğu 7 kategoride finale kaldı.
“Kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti için çalışıyoruz”
Vodafone Türkiye Satış ve Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinan Kızıldağ, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, dünyanın dört bir yanından, farklı sektörlerden onlarca şirketin katılımıyla düzenlenen böyle bir organizasyonda, başvurdukları tüm kategorilerde finale kalmış olmanın büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirtti.
Kızıldağ, konuşmasına şöyle devam etti: “Vodafone Türkiye olarak tüm faaliyetlerimizin merkezine müşteri memnuniyetini yerleştiriyor, hizmet kalitemizi her zaman için en yüksek seviyede tutmaya odaklanıyoruz. Çağrı merkezlerimizi ve satış noktalarımızı ise müşteri deneyiminin şekillendiği en değerli temas noktalarından biri olarak görüyoruz. Yenilik odaklı yaklaşımımızla çağrı merkezlerimizde ve çağrı merkezi çalışanlarımızla hizmet kalitemizi her zaman için en üst seviyede tutmaya, tüm satış noktalarımız ve satış ekiplerimiz aracılığıyla ise müşteri memnuniyetinde çıtayı sürekli yükseltmeye odaklanıyoruz. Müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemin böyle değerli bir organizasyonda küresel ölçekte takdir edildiğini görmek bizler için büyük bir gurur.”