26 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Advertisement
Advertisement
Haberler

Vodafone 7 kategoride finalde

Marketing Türkiye
5 Şubat 2012
1 dk okuma

Vodafone Türkiye, dünya çapında yılın en başarılı çağrı merkezleri, müşteri hizmetleri ve satış organizasyonlarının ödüllendirildiği en prestijli ödül programlarından Uluslararası Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri’nde başvurduğu tüm kategorilerde finale kaldı. Vodafone, dünya çapında en başarılı müşteri hizmetleri ve satış operasyonlarının ödüllendirildiği Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri’nde başvurduğu yedi kategoride birden finale kalmaya hak kazandı.

Vodafone Türkiye, Satış ve Müşteri Hizmetleri Stevie Ödülleri’ne ‘Yılın Müşteri Hizmetleri Departmanı’, ‘Müşteri Hizmetlerinde En İyi Teknoloji Kullanımı’, ‘Müşteri Hizmetleri’nde İnovasyon’, ‘Yılın IVR & Web Hizmetleri Çözümü’, ‘Yılın En İyi Satış Departmanı’, ‘Yılın Ulusal Satış Ekibi’ ve ‘Yılın Satış Kârlılığı’ olmak üzere başvurduğu 7 kategoride finale kaldı.

“Kayıtsız şartsız müşteri memnuniyeti için çalışıyoruz”
Vodafone Türkiye Satış ve Müşteri Hizmetlerinden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Sinan Kızıldağ, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, dünyanın dört bir yanından, farklı sektörlerden onlarca şirketin katılımıyla düzenlenen böyle bir organizasyonda, başvurdukları tüm kategorilerde finale kalmış olmanın büyük bir gurur kaynağı olduğunu belirtti.

Kızıldağ, konuşmasına şöyle devam etti: “Vodafone Türkiye olarak tüm faaliyetlerimizin merkezine müşteri memnuniyetini yerleştiriyor, hizmet kalitemizi her zaman için en yüksek seviyede tutmaya odaklanıyoruz. Çağrı merkezlerimizi ve satış noktalarımızı ise müşteri deneyiminin şekillendiği en değerli temas noktalarından biri olarak görüyoruz. Yenilik odaklı yaklaşımımızla çağrı merkezlerimizde ve çağrı merkezi çalışanlarımızla hizmet kalitemizi her zaman için en üst seviyede tutmaya, tüm satış noktalarımız ve satış ekiplerimiz aracılığıyla ise müşteri memnuniyetinde çıtayı sürekli yükseltmeye odaklanıyoruz. Müşteri memnuniyetine verdiğimiz önemin böyle değerli bir organizasyonda küresel ölçekte takdir edildiğini görmek bizler için büyük bir gurur.”

1 "Eşekli kütüphaneci"nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
“Eşekli kütüphaneci”nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
2 Beymen’den sıra dışı bir adım…
Beymen’den sıra dışı bir adım…
3 Abonelerine "Durun gitmeyin!" diyen Netflix'ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
Abonelerine “Durun gitmeyin!” diyen Netflix’ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
4 İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etme düşüncesine sahip... Peki ama neden?
İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etmeyi düşünüyor… Peki ama neden?
5 Sosyal medya yasa teklifi yarın Meclis'e sunuluyor: Yasa neleri kapsıyor?
Sosyal medya yasa teklifi yarın Meclis’e sunuluyor: Yasa neleri kapsıyor?
Güncel Haberler
Getir'in acı dönemi: 4480 personel işten çıkarılacak
Getir 4480 kişiyi işten çıkaracak!
Bir oyun şirketi rakiplerinden nasıl sıyrılabilir?
Bir oyun şirketi rakiplerinden nasıl sıyrılabilir?
Dünyanın ilk holografik nft defilesi
Dünyanın ilk holografik NFT defilesi gerçekleşti
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Google teknoloji
Haberler
Google’dan teknolojinin etkilerini araştıran teknoloji
Gizem Yıldız
20 saat önce
Yeni nesil CMO'lar - 3: Realist İtibarcılar
Haberler
Yeni nesil CMO’lar – 3: Realist İtibarcılar
Nafizcan Önder
5 gün önce
Microsoft siber saldırıyı doğruladı
Haberler
Microsoft, hacker saldırısını doğruladı
Gizem Yıldız
29 Mart 2022
Markalar için NFT'yi kullanma kılavuzu
Haberler
Markalar için NFT’yi kullanma kılavuzu
Marketing Türkiye
13 Mart 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.