13 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Vaillant’ın Küçük Akbaba Projesi 17 milyon kişiye ulaştı
Haberler

Vaillant’ın Küçük Akbaba Projesi 17 milyon kişiye ulaştı

Marketing Türkiye
24 Ekim 2019
1 dk okuma

Vaillant Türkiye, nesli tükenme tehlikesi altında olan küçük akbabalarla ilgili farkındalık yaratmak amacıyla hayata geçirdiği iletişim kampanyası ile 17 milyon kişiye ulaştı. 

Vaillant Türkiye, küçük akbaba popülasyonunu artırma hedefiyle Doğa Derneği iş birliğinde sürdürdüğü Küçük Akbaba Projesi’nin iletişim kampanyası ile 17 milyon kişiye ulaştı. Beypazarı ve Mersin’de akbaba yuvalarının korunması, göç yollarındaki tehlikelerin azaltılması, yöre halkının bilinçlendirilmesi, bölgede çevreye duyarlı bir ekonomi oluşturulması gibi konulara yoğunlaşan Küçük Akbaba Projesi’nin sosyal medya hesabı ve web sitesi ile küçük akbabalar konusunda toplumda farkındalık yaratmak hedefleniyor.

2015’ten bu yana yürüttükleri Küçük Akbabaları Koruma Projesi’nin en önemli unsurlarından birinin, nesli tükenme tehlikesi altında olan küçük akbabalar konusunda kitlelerin bilinçlendirilmesi ve farkındalık yaratılması olduğunu belirten Vaillant Türkiye Pazarlama Direktörü Hazım Bumin, “Bu amaçla hayata geçirdiğimiz sosyal medya hesabı ve web sitesi ile küçük akbabalar hakkında bilgi veriyor, göç yolları ve yaşadıkları sorunlar hakkında farkındalık yaratıyoruz. Koruma projesi hakkında bilgi paylaşımında da bulunduğumuz siteye giren kullanıcılara projeye neden ve nasıl destek olacakları konusunda bilgi veriyoruz. İletişim kampanyamız ile Küçük Akbabaları Koruma Projesi’ne destek vermeye devam edeceğiz” dedi.

Sosyal medya fenomenleri de destek verdi

Ünlü isimler ve sosyal medya fenomenlerinin de destek verdiği kampanya kapsamında küçük akbabalar Twitter’da Türkiye gündeminin ilk sıralarına çıktı. Kampanyaya özel hazırlanan ve onlarca ünlü sosyal medya kanalında paylaşılan video 2 milyondan fazla kişiye ulaştı. Videonun yanı sıra gazeteciler, ünlü isimler ve sosyal medya fenomenleriyle paylaşılan kutu oyunu ile küçük akbabalar bir kez daha sosyal medyanın gündemine taşındı. Kampanya Dünya Küçük Akbaba günü olan 7 Eylül tarihine kadar devam etti. Kampanya kapsamında hazırlanan web sitesinde, projeye ilişkin güncel bilgiler ve koruma çalışmalarıyla ilgili gelişmeler paylaşılmaya devam ediyor.

1 Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
2 Instagram'ın en görünür markaları hangileri?
Instagram’ın en görünür markaları hangileri?
3 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
4 Tüketicilere göre markalar "ambalajları kadar" çevreci!
Tüketicilere göre markalar “ambalajları kadar” çevreci!
5 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Güncel Haberler
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
Decathlon, sporu herkes için ücretsiz erişilebilir kılıyor!
C Level Club üyeleri "unutmaya istekli bir toplumun" belleğinde yolculuğa çıktı
C Level Club üyeleri “unutmaya istekli bir toplumun” belleğinde yolculuğa çıktı
"Borusan EnBW Şarj - 5" ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
“Borusan EnBW Şarj – 5” ile kolay, güvenli, güvenilir, hızlı ve sürdürülebilir şarj deneyimi
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!
Haberler
atyarışı.com ve Sergen Yalçın iş birliğiyle at yarışına talk show keyfi geldi!
Advertorial
2 hafta önce
Gerety Awards 2025 kısa listeleri açıklandı!
Haberler
Gerety Awards 2025 kısa listeleri açıklandı!
Sena Tufan
3 gün önce
Bir poşet nasıl bir reklam mecrasına dönüşür?
Haberler
Bir poşet nasıl bir reklam mecrasına dönüşür?
Sena Tufan
4 Nisan 2025
"Peşin ödeme yapan" pazarlamacıların sayısı azalıyor!
Haberler
“Peşin ödeme yapan” pazarlamacıların sayısı azalıyor!
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.