19 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Unilever Sürdürülebilir Kalkınma Derneği’ne üye oldu

Marketing Türkiye
25 Ekim 2012
2 dk okuma

 

Unilever, Türkiye’de sürdürülebilir kalkınmanın daha iyi anlaşılması, benimsenmesi ve yaşama geçirilmesi amacı ile 2004 yılında kurulan İş Dünyası ve Sürdürülebilir Kalkınma Derneği’ne üye olarak sürdürülebilir yaşam adına önemli bir adım daha attı. SKD’nin öncelikli gündemini iş dünyasına örnek olacak, toplum, çevre ve ülke ekonomisi adına değer yaratacak projelerin gerçekleştirilmesi oluştururken; dernek Unilever’in de sürdürülebilirlik yaklaşımlarına paralel bir şekilde Türkiye’nin sürdürülebilir kalkınma politikalarının belirlenmesine önemli bir katkı sağlıyor. Dünya Sürdürülebilir Kalkınma İş Konseyi’nin (WBCSD) bir üyesi ve iş ortağı olarak Türkiye’yi uluslararası düzeyde de temsil eden dernek, Birleşmiş Milletler ve bağlı kurumları, Dünya Bankası, Avrupa Komisyonu gibi düzenleyici ve yönlendirici konumdaki uluslararası kuruluşlar ile bilgi ve deneyim paylaşımı gibi ortak projelerde işbirliği yapıyor. Genel merkezi İstanbul’da olan SKD’nin iş dünyasının önde gelen kuruluşlarından 40 üyesi bulunuyor.

 

Aralarında Koç Holding, Borusan Holding, Eczacıbaşı Holding, Vodafone, Coca Cola gibi Türkiye’nin ve dünyanın önde gelen şirketlerinin üye olduğu dernek, sürdürülebilir kalkınma kavramının iş dünyası ve ilgili paydaşlar nezdinde anlaşılmasını ve bilinirliğini sağlamak, sürdürülebilir kalkınma konusundaki örnek uygulamaların artması için akademi ve sivil toplum işbirliği içinde çalışmalar yapmak, sürdürülebilir kalkınma konusuna ilişkin politikalar konusunda kamu ile işbirliği içinde çalışmalar yapmak ve iş dünyasının sürdürülebilir kalkınma konusunda alt yapısını ve katılımcılığını güçlendirmek gibi dört önemli hedef üzerinde çalışıyor. Sürdürülebilir Kalkınma Derneği’nin bir parçası olmanın Unilever’in sürdürülebilirlik anlayışı ile son derece örtüştüğünü belirten Unilever Türkiye Dış İlişkiler Direktörü Ebru Şenel Erim,”Unilever olarak kurulduğumuz günden beri sürdürülebilirlik odaklı çalışıyoruz. Küresel ısınmanın getirdiği problemlerin daha fazla hissedildiği günümüzde, artık klasik iş yapış yöntemleri maalesef işe yaramıyor. Biz de çevresel etkilerimizi azaltırken, olumlu sosyal etkilerimizi artıran yeni bir iş yapış biçimi benimsedik. Bu doğrultuda da Unilever olarak sürdürülebilirlik anlayışımıza bambaşka yaklaşımlar getirecek olan İş Dünyası ve Sürdürülebilir Kalkınma Derneği’ne üye olmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Bu kapsamda, dernekle de işbirliği içinde, sürdürülebilirliğin toplumun her kesiminde benimsenmesi için de çalışıyor olacağız. Tüm bunlara ek olarak, bu yeni üyelik ile sağlayacağımız işbirliğinin topluma katma değer sağlamamıza yardımcı olacağına inanıyoruz” dedi.

1 Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
Yazlıklara talep yok, kapanın değil satanın elinde kalıyor
2 Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
3 Markalar bu talebe kulak vermeli: Z kuşağı gerçek sahiplik istiyor...
Markalar bu talebe kulak vermeli: Z kuşağı gerçek sahiplik istiyor…
4 sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak...
sahibinden.com: 25 yılda Türkiye’nin ikinci el ekonomisini yeniden yazmak…
5 Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Güncel Haberler
Derya Açar Ergüç yazdı: "İletişim yeni dili: Kültür ve sanat"
Derya Açar Ergüç yazdı: “İletişim yeni dili: Kültür ve sanat”
Yayıncılar Z kuşağına ulaşmakta zorlanıyor
Yayıncılar Z kuşağına ulaşmakta zorlanıyor
WFEB Başkanı Dr. Sanjay Pradhan: “Güçlü etik uygulamaları olan şirketler, diğerlerinden yüzde 40 daha iyi performans gösteriyor”
WFEB Başkanı Dr. Sanjay Pradhan: “Güçlü etik uygulamaları olan şirketler, diğerlerinden yüzde 40 daha iyi performans gösteriyor”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

KFC'den gastronomi sınırlarını zorlayan dondurma!
Haberler
KFC’den gastronomi sınırlarını zorlayan dondurma!
İrem Alimoğlu
14 Mayıs 2025
Ticaret Bakanlığı’ndan TEMU gibi platformlara sıkı denetim
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan TEMU gibi platformlara sıkı denetim
Marketing Türkiye
2 Haziran 2025
Tarihin en büyük veri sızıntısı: 16 milyar parola çalındı!
Haberler
Tarihin en büyük veri sızıntısı: 16 milyar parola çalındı!
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Senelerin Nogger’ına seneler sonra yepyeni bir kampanya fikri: Atıştırmalık değil doymalık!
Haberler
Senelerin Nogger’ına seneler sonra yepyeni bir kampanya fikri: Atıştırmalık değil doymalık!
Advertorial
21 Mayıs 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.