Ülker sağcı, Koç ulusalcı, Turkcell solcu mu?
Xsights Araştırma ve Danışmanlık tarafından Marketing Türkiye için 13-19 Ağustos tarihleri arasında gerçekleştirilen 464 kişinin katıldığı “Marka-Siyaset Araştırması”nda markaların siyasi görüşlerinin satın alma üzerindeki etkisi sorgulandı. Katılımcılara benimsedikleri siyasi görüşe yakın markalar sorulduğunda ilk üçü yüzde 12,9 ile Ülker, yüzde 4,1 ile Koç Holding ve yüzde 2,9 ile İstikbal oluşturuyor. Buna göre Ülker yüzde 30,7 ile merkez sağcıların, Koç Holding yüzde 39,6 ile ulusalcıların, Turkcell yüzde 14,6 ile merkez solcuların, Tekbir Giyim ise yüzde 13,8 ile muhafazakarların kendilerine en yakın hissettikleri markalar olarak öne çıkıyor. Ayrıntılar 1 Eylül tarihli Marketing Türkiye dergisinde…
Güncel Haberler