19 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Ülker Albeni’nin reklamını sosyal medya nasıl buldu?

Marketing Türkiye
10 Ocak 2013
2 dk okuma

Çikolata, bisküvi ve karamelin uyumunu sunan Albeni’nin reklam filmi “uyum” teması üzerine kurgulandı. Kampanya fikrinin çıkış noktası, Albeni’nin çikolata, bisküvi ve karamelin uyumu, farklı müzik türlerinin bir araya gelerek oluşturacakları uyum ile temsil edilmek isteniyor. Fikir doğrultusunda birbirinden farklı üç tarz olan Türk Halk Müziği, Pop Müzik ve Rock Müzik dallarından sanatçıların Albeni reklam müziğini uyum içinde seslendirmesi planlandı. Nil Karaibrahimgil tarafından bestelenen reklam müziğini üç farklı müzik dalından üç sanatçı uyum içinde seslendirdi. Halk Müziği, Pop ve Rock Müzik dallarının önde gelen isimleri Keremcem, Özlem Tekin ve Zara kendi tarzlarında seslendirdikleri reklam müziği ile mükemmel uyumu yakaladı. Çekimleri bir gün içinde tamamlanan reklam filminde, Özlem Tekin Albeni’nin çikolatasını, Keremcem bisküviyi ve Zara karameli temsil ediyor. Sanatçıların kıyafetleri bu eşleştirme doğrultusunda özel olarak tasarlandı. Kampanya Twitter’da da oldukça ses getirdi. İşte Twitter kullanıcılarının Albeni reklam filmi yorumları…

* Albeni reklamı, eurovision canlı performans öncesi ülke videoları gibi. “bir karamel ülkesi olan albenyadayız şimdi…” Bülend Özveren

* Kesinlikle albeni rakipsiz en kötü reklam. tüylerim diken diken oldu izleyince
* Albeni reklamı beni benden aldı valla o konuda napıcaz. En kötü reklam ödülleri de verilmeli arkadaş, sektör istiyor yapacak bişey yok..
* Bu albeni reklamı şaka heralde dimi. Sevdiğim çikolatadan soğuttular ya.
* albeni reklamı aşure olmuş hedef kitleye mezardakileride alsalarmış olurmuş:d
* Özeti Albeni reklami vurguyu düzeltseymiş mikemmel olurmuş bu haliyle farkındalık engelini aşıp ilgilenmeye yol açar rafları hareketlendirir
* ”Celebrity mi? Albeni reklamı ile öldü canım o!” -William Bernbach
* İlk cv’mi Alametifarika’ya göndermeye karar verdim çünkü Albeni için süper metin yazdım; ‘ye bunu, ye bunu, ye ye bunu, yeee bunu+3 sanatçı’
Kampanya Künyesi
Reklamın Başlığı: Albeni Uyum Kampanyası
Reklamveren: Ülker
Reklamveren Temsilcisi: Z. Cengiz Acar, Aslı Özen Turhan, Ezgi Nur Tamdoğan
Reklam Ajansı: Alametifarika
Alametifarika Yaratıcı Ekibi: Emrah Karpuzcu, Kenan Ünsal, Erkul Yazgan, Zeynep Ordu, Ozan Özüm Özbey, Odisseas Sevsevme, Taner Ardalı, Seden Padır, Berkay Tahmaz, Çağrı Ark, Sertuğ Alptekin, Başar Sarıkaya.
Medya Ajansı: Mediavest
Medya Planlamacı: Zeynep Arda Çolak, Hüsnü Erden, Lale Dal (Ülker), Aylin Aldinç, Ayçin Tektaş, İpek Erdim (Mediavest)
Yönetmen: Özer Feyzioğlu
Prodüksiyon Şirketi: 2012 Production
Müzik: Nil Karaibrahimgil
Kullanılan Mecralar: TV, radyo, internet 

{youtube}3BYRcEnoF_g|450|280{/youtube}

1 Air Anka ilk uçuşunu Atatürk'e adadı
Air Anka ilk uçuşunu Atatürk’e adadı
2 BDDK'dan onay çıktı: A101 dijital banka kuruyor!
BDDK’dan onay çıktı: A101 dijital banka kuruyor!
3 Büyük istifa hareketi bitti: Beyaz yakalı kürkçü dükkanına geri dönüyor
Büyük istifa hareketi bitti. Peki, neden?
4 Türkiye'nin yeni imajı: Turkish Hairlines...
Türkiye’nin yeni imajı: Turkish Hairlines…
5 Markalara uyarı tüketici teması kesmek istiyor
Markalara uyarı: Tüketici teması kesmek istiyor
Güncel Haberler
Markalar enflasyonla nasıl baş edebilir?
Markalar enflasyonla nasıl baş edebilir?
perakende-metaverse
Metaverse, perakende sektörünü nasıl şekillendirecek?
Petrol Ofisi futbolseverin sponsoru olmak istiyor
Petrol Ofisi futbolseverin sponsoru olmak istiyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

P&G'de büyümenin formülü net: İyilik
Haberler
P&G’de büyümenin formülü net: İyilik
Gizem Yıldız
2 Temmuz 2022
2. el araç piyasasının yeni gözdeleri "yorgun"lar!
Haberler
2. el araç piyasasının yeni gözdeleri “yorgun”lar!
Nafizcan Önder
6 Haziran 2022
Apple’da satın alma hamlesi: Sırada Netflix mi var? | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Apple’da satın alma hamlesi: Sırada Netflix mi var? | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
3 hafta önce
McDonald's
Haberler
McDonald’s enflasyona daha fazla direnemedi: Cheeseburgere 14 sene sonra zam
Seda Başpınar
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.