Üç boyutlu müşteri deneyimi vaadi
Yazılım şirketi Dassault Systèmes; kısa süre önce satın aldığı Realtime Technology (RTT) şirketinin çözümlerine “3DXCITE” ismini verdi ve yepyeni bir marka yarattı. Yeni markayla teknolojinin tüm imkânlarını kullanıp müşterinin tüm iş döngüsünü kapsayan üç boyutlu bir deneyim ve bir 3D deneyimler stratejisi sağlamayı hedefleniyor.
3DXCITE, dijital, etkileşimli pazarlama ve satış deneyimlerinde yaratıcı özgürlüğü geliştirmeyi hedefliyor. Dassault Systèmes 3DXCITE CEO’su Roberto Schettler, markayla ilgili şu bilgiyi veriyor: “Deneyimin sanatsal niteliğinden başlayıp endüstrileşmesi de dahil olmak üzere, müşterilerimiz için fikrin ilk halinden çok kanallı dijital pazarlama ve satışa kadar heyecan tasarlayabiliriz.” Dassault Systèmes CEO’su Bernard Charlès ise markaların tüm kanallar arasında etkili bir hikaye anlatımı oluşturması için 3D tasarım, pazarlama ve satış uygulamalarında sorunsuz bir etkileşim talep ettiğini söyleyerek, “3DEXPERIENCE tutkumuzu sürdürmek amacıyla 3DXCITE markasının oluşturulması sektörde beklenen bir adımdı” diyor.
3DXCITE ne yapacak?
3DXCITE, Dassault Systèmes’in müşterilerinin yarattıkları dijital varlıkların değerini büyük ölçüde artırmayı amaçlıyor. Örneğin, halihazırda üretime, gerekliliklere ve mühendislik süreçlerine iyice entegre edilmiş CAD varlıkları; satışlar, satış noktaları, etkileşimli showroomlar, el ilanları ya da tüketici web deneyimleri dahil olmak üzere milyonlarca dijital temas noktasında tamamen yeniden kullanılabilir olacak. 3DXCITE ile artık, değer akış süreçlerinin tamamı boyunca müşterilerle birlikte çalışabilecek.