18 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Twitter'ın Amplify özelliği Türkiye'de ilk kez kullanıldı
Haberler

Twitter’ın Amplify özelliği Türkiye’de ilk kez kullanıldı

Marketing Türkiye
24 Mayıs 2015
2 dk okuma

Basketbol etrafında iletişimini kurgulayan Head&Shoulders Türkiye, Euroleague ile yaptığı işbirliği sayesinde, yayın hakları Lig TV’de olan Final Four maçlarının önemli pozisyonlarını, eş zamanlı olarak Türkiye’deki basketbolseverlerle Twitter üzerinden paylaştı!

Basketbol etrafında iletişimini kurgulayan Head&Shoulders Türkiye, Euroleague ile yaptığı işbirliği sayesinde, yayın hakları Lig TV’de olan Final Four maçlarının önemli pozisyonlarını, eş zamanlı olarak Türkiye’deki basketbolseverlerle Twitter üzerinden paylaştı!

Twitter’ın yayıncı ve reklam verenleri bir araya getiren ürünü Amplify, stratejik anlaşma çerçevesinde video içeriklere pre-roll reklam modeli uygulaması yapmaya imkan sağlıyor. Yayıncı hesaplar TV ile eş zamanlı olarak içeriklerini paylaşırken, reklamverenler de bu içeriklere sponsor olarak hem daha çok kişiye ulaşma  hem de kullanıcıların Twitter akışlarında içeriğin bir parçası olarak yer alma şansı yakalıyor.

ABD’de NBA gibi büyük spor etkinlikleri ve TV kanalları ile gerçekleşen anlaşmalar ile hayata geçirilen bu özellik Türkiye’de de ilk kez Head&Shoulders-Euroleague iş birliği ile Final Four döneminde gerçekleştirildi.

Yayın hakkı elinde bulunan (Euroleague) kuruluşu tarafından paylaşılan tweetlere reklam desteği veren Head&Shoulders Türkiye aynı zamanda bu videoların önünde yer alan pre-roll videosu ile Türkiye’de medya kullanımı anlamında bir ilke imza attı.

Basketbol etrafında iletişimi sahiplenen Head&Shoulders Türkiye, Bu anlaşma özelinde, Final Four maçlarıyla eş zamanlı olarak Euroleague tarafından önerilen içeriklerin marka mesajına uygun hale getirilmesini ve global ölçekte İngilizce yayın yapan Euroleague resmi hesabından Türkçe ve Türkiye hedeflemeli olarak paylaşılmasını sağladı. 

Marka mesajı olan #KazanmakKafadaBaşlar ve markanının resmi Twitter hesabı @HeadShouldersTR tüm içeriklerde yer aldı. Ayrıca, paylaşılan tüm videolar 3 saniyelik “Head&Shoulders Sunar” pre-roll’unu kapsadı.

3 gün süren kampanya boyunca Euroleague resmi hesabının dijital içeriklerini yöneten ekip, maçlardan en önemli pozisyonları yayına paralel bir şekilde sistem üzerinden hesaplarına tanımladı.  Bu içerikler, basketbol etrafında kurgulanan takipçi, ilgi alanı ve anahtar kelime hedeflemeleri kullanılarak, Head&Shoulders sponsorluğunda ilgili kullanıcılara ulaştırıldı. 

Proje boyunca kullanılan 25 farklı içerik maç skorları, kullanıcıların tepkileri ve reklam performansı göz önünde bulundurularak gerçek zamanlı olarak optimize edildi. Bu optimizasyonlar neticesinde basketbol ile ilgili hedef kitlede %5,6 etkileşim oranı ile 3,1 milyon gösterim ve 176 bin etkileşim gerçekleşti. Video içerikleri 150 binin üzerinde izlenme elde ederken, tamamlanma oranı %30 olarak sonuçlandı. 

Ayrıca içeriklerin kullanıcılar tarafından binin üzerinde paylaşım elde etmesi ve özellikle Fenerbahçe ile ilgili paylaşılan içerikleri tetiklemesi ile #KazanmakKafadaBaşlar etiketinin konuşulmasında 10 Kat artış elde edildi.

1 Refik Anadol şampiyonlar liginde
Refik Anadol şampiyonlar liginde
2 Balenciaga lüksün canına okudu: Eskisi yenisinin 4 katı
Balenciaga lüksün canına okudu: Eskisi yenisinin 4 katı
3 Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
Apple “Dünyanın en değerli şirketi” unvanını kaptırdı! | Son 24 saatin gündemi
4 McDonald's Türkiye Katarlılar'a satıldı
McDonald’s Türkiye Katarlılar’a satıldı
5 Netflix’te “hesabı ortak kullanma” devri ne zaman bitiyor? | Son 24 saatin gündemi
Netflix’te “hesabı ortak kullanma” devri ne zaman bitiyor? | Son 24 saatin gündemi
Güncel Haberler
İş dünyası karma iş gücüne hazır mı?
İş dünyası karma iş gücüne hazır mı?
Siyasi tweetler
Twitter profiliniz ne kadar siyasi?
Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Kiralardaki artış dudak uçuklatıyor: Peki en çok artış hangi şehirde?
Haberler
Kiralardaki artış dudak uçuklatıyor: Peki en çok artış hangi şehirde?
Berçem Sultan Kaya
2 hafta önce
Tüm yönleriyle Baydöner kampanyası: Cesaret mi Doğruluk mu?
Haberler
Tüm yönleriyle Baydöner kampanyası: Cesaret mi Doğruluk mu?
Marketing Türkiye
11 Nisan 2022
Annelerin ilham verdiği reklamlar
Haberler
Annelerin ilham verdiği reklamlar
Gizem Yıldız
1 hafta önce
Instagram canlı yayınlarında devrimsel yenilik | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Instagram canlı yayınlarında devrimsel yenilik | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
16 Mart 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.