Türkiye’nin en kapsamlı pazar araştırmaları bankası nexcmo.com’da

Marketing Türkiye ve Deloitte Türkiye iş birliğiyle hayata geçirilen üst düzey yöneticilerin bilgi paylaşım platformu nexcmo.com, söyleşilerden eşsiz araştırmalara, ezber bozan global makalelerden iş dünyasının trendlerine kadar pek çok çarpıcı makale ve araştırmayla kariyerinde yol almak isteyen profesyonelleri yarına hazırlıyor.

Günümüz dünyası hızla değişirken üst düzey yöneticilerin de sadece bulunduğu şirketi değil, kendilerini de yeni lider yapısına adapte etmesi, yarına hazırlanması gerekiyor. Böylesi bir ortamda CMO’ların siber güvenlikten yapay zeka algoritmalarına, müşteri deneyiminden değişen şirket kültürüne kadar birçok alanda trendleri yakından takip etmesi, vizyonlarını da buna göre şekillendirmesi bir gereklilik olarak çıkıyor karşımıza. Bu öngörüden yola çıkan Marketing Türkiye ve Deloitte Türkiye üst düzey yöneticileri yarınki rollerine hazırlamak için nexCMO’yu hayata geçirdi. Üst düzey yöneticilerin bir araya geldiği bir bilgi paylaşım platformu olarak tasarlanan nexCMO’da özel olarak hazırlanan ve yeni dönemin içgörülerini barındıran makalelerle çarpıcı analizlerin yanı sıra uzmanlar tarafından hazırlanmış araştırmalar yer alıyor.

Yüzlerde araştırma nexcmo.com’da

Marketing Türkiye’nin ve Deloitte’nin gerçekleştirdiği araştırmalar iş dünyasına ve kendini geliştirmek isteyen herkese içgörüler sağlıyor. Sektör profesyonelleri için tüketici araştırmalarından makro trendlere, sektörel gelişmelerden itibar ölçümlerine kadar çeşitli konularda araştırmaların yer aldığı ve her hafta kapsamlı araştırmalarla zenginleşen “Marketing Türkiye Araştırma Bankası” nexcmo.com platformu üzerinden abonelerine ulaşıyor.
Her hafta çarşamba günü gönderilen bültenlerle de nexCMO aboneleri en güncel makalelerden ve araştırmalardan haberdar ediliyor. Haftanın en dikkat çeken makalelerinin yer alacağı bültenleriyle, sadece nexCMO üyeleri için düzenlenen etkinliklerle nexCMO platformu; üst düzey yöneticiler için hızla değişen ve dönüşen iş dünyasında yol almak adına bir kılavuz niteliği taşıyor…

Sektörlerinde ezber bozan CEO’larla yapılan söyleşilerden eşsiz araştırmalara, yeni dönemin içgörüleriyle hazırlanan global makalelerden iş dünyasının trendlerine kadar pek çok çarpıcı makale nexcmo.com’da sizleri bekliyor… NexCMO’ya üye olup eşsiz içeriklere ulaşmak için hemen tıklayın!

İşte nexcmo.com yer alan makalelerden örnekler:

Bankacılıkta rekabetin yeni adı “deneyim”

Modern tüketici davranışlarına derinlemesine bakış

En önemli risk: İtibar Zedelenmesi

Otomotiv tüketicileri neler bekliyor?

2020 pazarlama trendleri

Pazarlamada C’lerin rekabeti

Ambalaj öcü mü?

Pırlantasız olmaz!

Çalışanlarınızı dijital transformasyona hazırlayın

Türkiye’nin en temiz markaları

Abonelik başvurusu için

yasemin.eric@rotayayin.com.tr

Tel: +90 (212) 211 11 12 – 114

İLGİLİ HABERLER