11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Türkiye’de Çalışanlar Gelecek Konusunda Umutlu
Haberler

Türkiye’de Çalışanlar Gelecek Konusunda Umutlu

Marketing Türkiye
18 Ağustos 2016
1 dk okuma

Edenred’in İPSOS araştırma şirketiyle gerçekleştirdiği ve dünyanın büyük ekonomileri arasında olan 15 ülkeyi kapsayan araştırma, ülkelere göre çalışanların iş yaşamındaki memnuniyetleri hakkında çarpıcı sonuçlar ortaya koyuyor. 14 bin çalışanın katıldığı araştırmaya büyüyen ekonomisiyle Türkiye de katıldı. Araştırma sonuçlarına göre; geleceğe duydukları güven konusunda Türk çalışanlar, geçtiğimiz yıla göre biraz daha iyimser.

Ticket Restaurant markasının kurucusu Edenred’in her yıl, çalışanlarla gerçekleştirdiği ‘Memnuniyet ve Motivasyon’ anket çalışması bu yıl, dünyanın en büyük ekonomileri arasında yer alan 15 ülkeyi kapsayacak şekilde gerçekleştirildi. İşsizlik oranındaki artışa rağmen ekonomisi büyüyen Türkiye’nin bu yıl da dahil edildiği araştırma kapsamında, Türkiye’de 18 yaş üstü 800 çalışanla görüşüldü.

Ankette yer alan “ülkenin geleceğine duyulan güven” sorusuna aralarında ABD, Almanya, Fransa, Çin gibi ülkelerin yer aldığı 15 ülke çalışanlarının yüzde 54’ü olumlu yanıt verdi. Türkiye’deki çalışanların ise yüzde 50’si ülkenin geleceğine güven duyduğunu belirtiyor.

2016’da Türk çalışanlar daha umutlu

İPSOS araştırma şirketiyle gerçekleştirdiği araştırma, geçtiğimiz yıla göre 2016’da Türk çalışanların geleceğe güven konusunda daha iyimser olduğunu gösteriyor. Buna göre, 2015 yılında çalışanların yüzde 66’sı ülke geleceği konusunda güvensizken; araştırmanın 2016 yılı sonuçlarına göre bu oran yüzde 46’ya düştü. Araştırmaya göre; en çok (yüzde 58’e varan oranla) 30 yaş altı çalışanlar ülkenin geleceği konusunda umutlu. Umutsuz olduğunu beyan edenler arasında ise en yüksek oran (yüzde 57’lik bir oranla) 45 yaş üstü çalışanlar.

Aynı araştırma Türkiye’deki çalışanların çalıştıkları kuruma olan güvenlerinin de 2016’da azımsanmayacak oranda arttığını gösteriyor. 2015’te çalışanların yüzde 49’u çalıştıkları kuruma güven duyarken; 2016’da bu oran yüzde 67’yi geçmiş durumda.

 

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
3 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
5 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
Güncel Haberler
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Şenpiliç “itibarını” korumalı
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Liderlerin AI çağında ayakta kalabilmeleri için geliştirmesi gereken 5 yeni davranış
Haberler
Liderlerin AI çağında ayakta kalabilmeleri için geliştirmesi gereken 5 yeni davranış
Marketing Türkiye
1 hafta önce
"Normal Doğum" tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Haberler
“Normal Doğum” tartışmalarının gölgesinde: Doğum, bilgiyle değil korkuyla mı şekilleniyor?
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Haberler
Yeni kararlarıyla Reklam Kurulu’ndan firmalara net mesaj: Tüketiciyi aldatamazsınız!
Marketing Türkiye
3 hafta önce
Zamansız markalar
Haberler
Zamansız markalar
Nafizcan Önder
1 ay önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.