Türkiye Vestellenmeye Kenan İmirzalıoğlu’yla devam edecek
Vestel, Türkiye’de Vestel City’de ürettiği teknolojileri Kenan İmirzalıoğlu’nun rol aldığı yeni reklam filmleriyle anlatıyor. Vestel’in Manisa’daki üretim üssü Vestel City’de çekilen ilk reklam filmi 23 Şubat’ta yayına girdi. Geçen yıl yeni reklam kampanyasına “Türkiye Vestelleniyor” sloganıyla start veren Vestel, yeni reklam filminde “Yerli üretimin gururuyla, Türkiye Vestellenmeye devam ediyor” diyor. Kenan İmirzalıoğlu, Vestel’in “Gururla Yerli” temasının merkezde olduğu 4 reklam filminde yer alacak.
“Gururla Yerli” temasının Vestel’in ar-ge, tasarım ve üretim alanındaki gücüne dayandığını vurgulayan Vestel Şirketler Grubu icra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan “Bizim neslimizin aklına yerli malı denince sebze, meyve, kuruyemiş geliyor. Vestel ise yerli malı denince çocuklarımızın aklına akıllı telefon, tablet, televizyon gelsin diye çalışıyor. Bunu sadece sözde bırakmıyoruz, bu algıyı yerleştirmek için aktif faaliyet gösteriyoruz. Bunu yaparken aynı zamanda teknolojiyi ülkemizin en önemli ihracat kalemi yapmak, tüm dünyada teknoloji üretmedeki gücümüzle anılmak en büyük hedefimiz” dedi. Erdoğan, bu hedefe ulaşmak için öncelikle halkın yerli üretim teknolojiyi tanıması, sahiplenmesi ve onunla gurur duyması geretiğini dile getirerel, yeni reklam filmimiz bu amaca hizmet ettiğini söyledi. Erdoğan, Kenan İmirzalıoğlu’nun profesyonel hayatındaki başarısı ve kamuoyu nezdindeki güvenilir kişiliğiyle Vestel’in “Gururla Yerli” teması için en uygun isim olduğunu ifade etti.
“Vestel City’den etkilenmemek mümkün değil”
Vestel’in yeni reklam filminde yer alan Kenan İmirzalıoğlu ise teklifi nasıl değerlendirdiğini ve kabul ettiğini şöyle açıkladı: “Genelde reklam filmlerinde oynamayı ya da bir markanın reklam yüzü olmayı tercih etmiyorum. Kariyerim boyunca bu anlamda çok az projede yer aldım. İçime sinen, tüketiciye önermekten çekinmeyeceğim markalarla bir role girmeden, Kenan İmirzalıoğlu olarak işbirliği yapmayı seviyorum. Vestel’le hayata geçirdiğimiz ‘Gururla Yerli’ projesi her açıdan içime sinen ve bütünleştiğim bir çalışma oldu.”
Vestel City’e ilk kez reklam filmi için gittiğini belirten İmirzalıoğlu şunları ifade etti: “Vestel City’nin National Geographic’te yayınlanan Mega Fabrikalar belgeseline konu olduğunu biliyordum ama yakından gördüğümde bu kadar etkileneceğimi hiç düşünmemiştim. Zaten etkilenmemek mümkün değil. Tüm dünya için, dünyanın son teknolojilerini üreten devasa bir endüstri kompleksi. Gerçekten bana o gururu hissettirdi. Bu nedenle içim rahat şekilde ‘Gururla Yerli’ diyebilirim.”
Vestel’in yeni reklam filmi, Vestel akıllı telefonların, tabletlerin, 4K UHD televizyonların, çamaşır ve bulaşık makinelerinin üretildiği ve bu ürünlere en iyi tasarım markası ödüllerini kazandıran tasarımlarının yapıldığı Vestel City görüntüleriyle başlıyor. Bu görüntülerin ardından Kenan İmirzalıoğlu, Türkiye’de dünyanın en son teknolojilerinin üretildiğini epik bir dille seyirciye anlatıyor. Film, Vestel çalışanlarının görüntüleriyle sona eriyor. Büyük bir kısmı Vestel City’de geçen filmin yönetmenliğini Gönenç Uyanık, prodüksiyonunu Depo Film yaptı. Tamamı Manisa’da gerçekleştirilen çekimler üç gün sürdü.
Kampanya Künyesi:
Reklamveren : Vestel
Reklam Ajansı : Concept
Reklamveren Yetkililer : Feza Turunçoğlu Erim, Berna Aşkın, Bengisu Dinçer
Kreatif Direktör : Kerem Özkut
Yaratıcı Ekip : Ertuğ Tuğalan, Namık Ergin, Engin Erden, Erhan Dursun, Remzi Cem Erguvan, Cansu Erdinç
Grafik : Alper Dabak, Mehmet Ögeç
Marka Ekibi : Arda Görgün, Ekin Kutevu, Zeynep Kahvecioğlu, Sinem Tacir
Stratejik Planlama : Hakan Demir, Suphi Can Sarıgöllü
Ajans Prodüktörü : Mert Turan, Kasım Bektaş
Prodüksiyon Şirketi : Depo Film
Yönetmen : Gönenç Uyanık
Fotoğraf Prodüksiyon : 212 Productions / Emre Doğru
Post-Prodüksiyon Şirketi : Sinefekt
Müzik : Güntaç Özdemir
Medya Ajansı : MediaCom
Kullanılan Mecralar : Televizyon, Basın, Radyo, Açıkhava, Dijital