Topluluğu anlamak için 2D Formülü: Dikkat + Data

Bugüne kadar tüketicinin “dikkatini” çekmek markalar için hiç bu kadar önemli olmamıştı. Hatta artık tüketicinin ilgisi markalar için bir “kıt kaynak” haline geldi. Peki tüketicinin ilgisini çekmek için tam olarak ne yapmak gerekiyor? İPZ’12 Ana Konuşmacılarından Gilad Lotan’a göre tüketici ancak kendisini anlayan markalara ilgi gösteriyor. Tüketiciyi anlamak ise “topluluğun ruhuna” hakim olmaktan, topluluklar arasındaki bilgi akışını izlemekten geçiyor. Yani “data akışından”. Sosyal medyada üretilen birçok içerik, üretildiğinden çok daha hızlı bir şekilde tüketilirken, Gilad Lotan, tüketici için değerli ve kalıcı içerik üretmenin yollarını anlatacak.Gilad Lotan, şirketlerin Twitter ve Facebook üzerinden işlerini geliştirmeleri için bilimsel ve gerçek zamanlı veriler kullanarak hizmet veren SocialFlow’un Başkan Yardımcısı. Lotan, sosyal network alanlarında bilgi analizi ve görüntülenmesi üzerine çalışıyor ve online bilgi akışı üzerine odaklanıyor. PDF, TED, IXDA’da sunum yapmış olan Lotan, HICCS, IJOC, CHI ve ICWSM’de makaleleri yayınlanmıştır.
İPZ 2012 hakkında detaylı bilgi almak için tıklayınız

İLGİLİ HABERLER