Ayağa kalkmaya hazırlanan tatil.com devredildi
Pandeminin getirdiği olumsuz rüzgardan etkilenen tatil.com, özellikle geçen yıldan bu yana mali anlamda zor bir dönemdeydi ve geçtiğimiz Şubat ayında faaliyetlerini durdurmuştu. CRM Grup, Türkiye’nin ilk ve tek seyahat portalı olarak 1998 yılında kurulan platformu, yeniden yapılanma sürecine girmesinin ardından devraldı.
208 ülkede 600 binden fazla otelle anlaşması bulunan Tatil.com, yaklaşık çeyrek asırdır faaliyet gösteriyor. Yurt içi ve yurt dışı otel, uçak, kişiye özel ve grup tur paketleri için rezervasyon yapılabilen Türkiye’nin ilk ve tek seyahat portalı olarak bilinen şirketin bir dönem farklı şehirlerde yaklaşık 90 yetkili satış ofisi bulunuyor.
“Türkiye’nin en iyi tatil domainlerinden biri”
CRM Grup, marka ve altyapı haklarını satın alarak, tatil.com’u tekrardan ayağa kaldırma adımları atıyor. Turizmde Halimax, CRM Turizm’in ardından sektördeki üçüncü yatırıma imza attıklarını söyleyen CRM Grup Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Becer şöyle konuştu, “Turizm sektöründe 15 yılı aşkın süredir, pazarlama, satış ve dijital marketing hizmeti veriyoruz. Geçen yıl Holimax ile sektörde B2C satış operasyonuna da başladık, eş zamanlı olarak Le Chic Fethiye Otel’i de bünyesine katarak otel işletmeciliğinde de boy gösterdik. Tatil.com Türkiye’nin en iyi tatil domainlerinden biri. Global pazarda çok ciddi bir altyapısı var. Hedefimiz tatil.com’u tüm dünyaya hizmet eden bir seyahat portalı haline getirmek. Hem yurtiçi hem yurtdışı pazarında yönetilecek iyi bir dijital süreçle, ülkemizin tanıtımına ciddi katkı sağlayacak. Bu oluşumun içerisinde olmaktan çok mutluyuz”
Şubat ayında faaliyetler durmuştu
2020 yılı itibariyle tüm dünyayı etkisi altına alan ve tüm sektörleri hazırlıksız yakalayan pandemi süreci, turizm sektörüne de çok büyük darbe vurdu. Ekonomik olarak dara giren sektörlerin başında gelen seyahat turizmi, iade ve iptal yükümlülükleriyle ciddi mali sıkıntılarla karşı karşıya kaldı. Bu süreçte ekonomik olarak zarar gören markalardan biri olan tatil.com’u tekrar tüketiciyle buluşturduklarını belirten Becer, “Pandeminin getirdiği olumsuz rüzgardan çok etkilenen tatil.com, geçtiğimiz Şubat ayında faaliyetlerini durdurmuştu. CRM Grup olarak, marka ve altyapı haklarını satın alarak, tekrardan markayı ayağa kaldırma adımlarımızı attık” diye konuştu.
Pazarlamacılar tatil sezonunda geleceğe yatırım yapmak için neler yapabilir?