19 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Squid Game hangi gerçekliğin yansıması?
Haberler

Squid Game hangi gerçekliğin yansıması?

Marketing Türkiye
14 Ekim 2021
1 dk okuma

Son günlerin en popüler dizilerinden biri Squid Game… Kısa bir süre içinde Netflix’in şimdiye kadar en çok kullanıcı tarafından izlenen dizisi olmayı başaran yapım devasa bir ekonomi de yarattı. Peki, tüm dünyayı bir oyun kurgusu üzerinden ele alan dizinin bu popülaritesinin ardında ne yatıyor? Milyonları aynı heyecan dalgasında bir araya getiren proje iletişimcilere ve elbette oyun dünyasına hangi mesajları veriyor? 13 Ekim Çarşamba akşamı gerçekleştirilen Marketing Türkiye YouTube canlı yayınında BAU İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Şafak Şahin, Deloitte Digital Partner & Yazar Özlem Yanmaz ve Growth & Partnership Lead at Playable Factory Can Coşkuncan bu sorulara yanıt aradı.

Markalar da oyuna dahil oldu: Squid Game pazarlama dünyasının yeni gözdesi

Netflix’in Güney Kore yapımı dizisi Squid Game’i duymayan kalmadı. Dizi, ilginç konusu ve alt mesajlarıyla öyle bir başarı kaydetti ki daha yayınlanalı bir ay bile olmadan 90’dan fazla ülkede bir numaraya yerleşti. Bu süreçte sosyal medyanın her tarafı pembe ve mavi renklerle, dalgona şekerleri, semboller ve ürkütücü bir robot tarafından ele geçirilirken bir yandan da Squid Game temalı etkinlikler düzenlenmeye; oyunları gerçek hayatta oynanmaya başladı.

Kısacası, Squid Game ilginç konusu ve farklı kurgusuyla izleyiciden büyük ilgi görüyor. Peki ama bu büyük ilginin arkasındaki sebep ne?

Marketing Türkiye’nin YouTube kanalında gerçekleştirilen canlı yayında BAU İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı Dr. Şafak Şahin, Deloitte Digital Partner & Yazar Özlem Yanmaz ve Growth & Partnership Lead at Playable Factory Can Coşkuncan, Squid Game’in neden bu denli ilgi gördüğünü, sosyolojik olarak hangi noktalara temas edip karşılık bulduğunu interaktif bir buluşmayla tartıştı.

12 Ekim Çarşamba saat 21.00’da gerçekleştirilen yayını Marketing Türkiye YouTube kanalından izleyebilirsiniz…

featured Squid Game
1 Air Anka ilk uçuşunu Atatürk'e adadı
Air Anka ilk uçuşunu Atatürk’e adadı
2 Büyük istifa hareketi bitti: Beyaz yakalı kürkçü dükkanına geri dönüyor
Büyük istifa hareketi bitti. Peki, neden?
3 Türkiye'nin yeni imajı: Turkish Hairlines...
Türkiye’nin yeni imajı: Turkish Hairlines…
4 Markalara uyarı tüketici teması kesmek istiyor
Markalara uyarı: Tüketici teması kesmek istiyor
5 XCO’22: Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş
XCO’22: Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş
Güncel Haberler
Yoksa o çok konuşulan Mercedes reklamı yüksek dozda esinlenme mi?
Yoksa o çok tartışılan Mercedes reklamı “yüksek dozlu esinlenme” mi?
balparmak
Apimondia Uluslararası Dünya Arıcılık Kongresi’nin ev sahibi Balparmak oldu
İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Ekonomik kriz devleri de vurmaya başladı: Microsoft ve Google, istihdam molası veriyor | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Ekonomik kriz devleri de vurmaya başladı: Microsoft ve Google, istihdam molası veriyor | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Kadınlar regl döngüsü hakkında yeterli bilgiye sahip mi?
Haberler
Araştırmalara göre regl dönemi Türkiye’nin her bölgesinde farklı yaşanıyor
Gizem Yıldız
1 Haziran 2022
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri
Gizem Yıldız
30 Haziran 2022
Windows 98'e 20 yıl sonra güncelleme geldi! | Son 24 saatin gündemi
Haberler
Windows 98’e 20 yıl sonra güncelleme geldi! | Son 24 saatin gündemi
Marketing Türkiye
27 Haziran 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.