Snapchat’ten reklamverene özel selfie uygulaması
Son dönemlerin fenomen uygulaması Snapchat yeni reklam özelliği ile doğrudan reklamverenleri hedef alıyor.
Snapchat’in yeni reklam modelinin işleyişi markalara özel olarak şekilleniyor. Snapchat’in hali hazırda kullanılan Lens özelliği ile kullanıcılar çektikleri fotoğraflara ya da videolara özel efekt ekleyebiliyor. Bu Lens özelliğini daha da spesifik hale getiren Snapchat, reklamverenleri bir lense özel olarak sponsor yapıyor ve reklamverene özel bir lens hazırlatıyor. Sonrasında bu lens bir gün boyunca Snapchat’in bütün kullanıcılarına açılıyor.
Financial Times’da yer alan habere göre ise Snapchat sponsorlu reklam modelinin fiyatlarını büyük markalar için belirledi.Özellikle sponsorlu lensleri Cadılar Bayramı, Şükran Günü ya da Kara Cuma gibi günlerde kapatmak isteyen markalar, 750 bin doları gözden çıkaracak. Bunun dışındaki normal günlerde ise reklam modeli için 450 bin dolar fiyat belirlend