10 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Facebook ve Instagram reklamlarına en çok para harcayan siyasi parti hangisi? | Son 24 saatin gündemi
Haberler

Facebook ve Instagram reklamlarına en çok para harcayan siyasi parti hangisi? | Son 24 saatin gündemi

Marketing Türkiye
17 Nisan 2023
3 dk okuma
Facebook ve Instagram reklamlarına en çok para harcayan siyasi parti hangisi? | Son 24 saatin gündemi

Gözlemevi tarafından hazırlanan bir rapor, Facebook ve Instagram’da bulunan siyasi hesapların 14 Mart – 12 Nisan tarihleri arasında ne kadar reklam harcaması yaptığını ortaya koydu.

Raporda, Ağustos 2020’den bu yana siyasi ve sosyal meselelerle ilgili harcanan toplam reklam tutarının 29 milyon 389 bin 940 TL olduğu görüldü. Öte yandan 14 Mart – 12 Nisan tarihlerinde hangi hesabın en çok harcamayı yaptığı da veriler arasında yer aldı.

İşte son 1 ayda en çok Facebook ve Instagram harcaması yapan siyasi hesaplar;

  • AK Parti – 359 bin 712 TL
  • AK Parti İstanbul – 337 bin 210 TL
  • Ekrem İmamoğlu: 317 bin 384 TL
  • Bilge Yılmaz – 251 bin 517 TL
  • Oy ve Ötesi – 237 bin 590 TL
  • Milliyetçi Hareket Partisi – 162 bin 506 TL
  • Deva Partisi – 117 bin 578
  • Levent Uysal – 106 bin 975 TL
  • Büyük Türkiye – 95 bin 631 TL
  • Saadet Partisi – 86 bin 842 TL
  • Vatan Partisi – 77 bin 289 TL
  • Müge Yıldız Toprak – 76 bin 200 TL
  • Ali Babacan – 63 bin 266 TL
  • Tarkan Akıllı – 54 bin 453 TL

Millet ve Cumhur İttifaklarının son bir ayda yaptığı harcamalar;

  • Millet İttifakı: 836 bin 587
  • Cumhur İttifakı: 1 milyon 97 bin 56

Kaynak: WebTekno

Türkiye, işgücüne katılım oranı en düşük OECD ülkesi oldu

Facebook ve Instagram reklamlarına en çok para harcayan siyasi parti hangisi? | Son 24 saatin gündemi

Türkiye, 38 üyeli OECD ülkeleri arasında işgücüne katılım oranında son sırada yer aldı. En yüksek oran ise İzlanda’da.

2022 yılı dördüncü çeyrek verilerine göre OECD ülkeleri arasında istihdam oranı yüze 69,9’a, işgücüne katılım oranı ise yüzde 73’e yükseldi. OECD ülkelerinin yaklaşık yarısı hem istihdam oranı hem de işgücüne katılım oranında en yüksek seviyeye ulaştı. Türkiye ise yüzde 53,9’luk işgücüne katılım oranıyla OECD ülkeleri arasında son sırada yer aldı. Türkiye’nin ardından en düşük oranlar yüzde 60,7 ile Kosta Rika ve İtalya’da görüldü. En yüksek oranın görüldüğü İzlanda’da ise işgücüne katılım oranı yüzde 83,9 olarak verilere yansıdı.

Kadınlar EuroLeague finalinde kupa Fenerbahçe’nin oldu…

Facebook ve Instagram reklamlarına en çok para harcayan siyasi parti hangisi? | Son 24 saatin gündemi

Basketbol FIBA Kadınlar Avrupa Ligi’nde, Çekya’nın başkenti Prag’da yapılan Dörtlü Final organizasyonunun ilk maçlarında rakiplerini mağlup ederek finale yükselen Fenerbahçe ve ÇBK Mersin Yenişehir Belediyesi, Kralovka Arena’da kupa için karşı karşıya geldi. Sezonun şampiyonu, iki Türk takımının oynadığı finalde belli olurken, kupa Fenerbahçe kaptanının ellerinde yükseldi.

Daha önce 2013, 2014, 2017 ve 2022’de finalleri kaybeden; 2012, 2016, 2021’de ise dörtlü finalde mücadele etmesine rağmen kazanamayan Fenerbahçe kadın basketbol takımı, ilk Avrupa şampiyonluğuna uzanmış oldu.

Fenerbahçe, hem erkek hem de kadın basketbol dalında Avrupa şampiyonluğu elde eden ilk spor kulübü oldu.

Türkiye’nin duygusal fay hatları

Türkiye'nin duygusal fay hatları

Sürpriz değil, son yıllarda yapılan neredeyse tüm araştırmalar Türkiye’nin en mutsuz ülkeler listesinde başı çektiğini gösteriyor. Ancak pandemi sonrasında gelen ekonomik kriz, orman yangınları ve nihayetinde deprem felaketi bu tabloya tuz biber ekti. Türkiye’nin tüm duygusal fay hatları neredeyse aynı anda harekete geçti ve ülke coğrafyasının her metrekaresine yayıldı bu mutsuzluk. Marketing Türkiye için Sia Insight’ın gerçekleştirdiği araştırma duygusal fay hatlarının yarattığı sarsıntıları gözler önüne sererken, alanında uzman iletişimciler de böylesi kaotik bir dönemde markalara, tüketiciyle bağ kurabilmesi adına bir yol haritası çizdi. Haberin devamını buradan okuyabilirsiniz.

Siyasi iletişim yarışını hangi parti önde götürüyor?

Facebook ve Instagram reklamlarına en çok para harcayan siyasi parti hangisi? | Son 24 saatin gündemi

Cumhuriyetin ikinci yüzyılının başlangıcını belirleyecek olan tarihi seçim öncesinde siyasi partiler ve liderler “Kilit seçimde ‘anahtar’ iletişim” dosyamızda iletişim sektörünün uzman isimlerinin öngörülerine denk bir biçimde sakin ve ölçülü bir propaganda süreci yönetiyorlar… Seçimlere neredeyse bir ay gibi kısa bir süre kalmış olmasına rağmen sokaklara yansıyan siyasi iletişim çalışması önceki seçim dönemlerine göre daha sınırlı kalıyor. Ancak buna karşın televizyon ve sosyal medyada siyasi partiler arasında kıyasıya mücadele devam ediyor. Peki tüm bu mücadelede kim sesini daha geniş kitlelere duyurabiliyor? Yanıtlar Gemius Adreal Cross Media’dan geliyor… Haberin devamını buradan okuyabilirsiniz.

featured
1 Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
Tatil değil temkin dönemi: 2025 yazında tüketici durdu!
2 Zeren Group Holding, Alfemo’yu satın aldı...
Zeren Group Holding, Alfemo’yu satın aldı…
3 Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
Hazır giyim ihracatta alarm veriyor: 5. sıraya geriledi
4 YouTube Premium'un "ücretsiz deneme" kampanyasına Reklam Kurulu'ndan ceza...
YouTube Premium’un “ücretsiz deneme” kampanyasına Reklam Kurulu’ndan ceza…
5 İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
İş dünyasında haftanın atamaları (27 Haziran-4 Temmuz)
Güncel Haberler
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (4-10 Temmuz)
Haftanın marka-ajans iş birlikleri (4-10 Temmuz)
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’nda bayrak değişimi: Burhanettin Duran, görevi Fahrettin Altun'dan devraldı
Cumhurbaşkanlığı İletişim Başkanlığı’nda bayrak değişimi: Burhanettin Duran, görevi Fahrettin Altun’dan devraldı
İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
İstanbul Boğazı’nda kaçak yapı yıkımı başladı: Baylan Pastanesi’nin eklentisi kaldırıldı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Cannes Aslanlarının sahipleri belli olmaya devam ediyor: Grand Prix kazanan projeler hangileri?
Haberler
Cannes Lions’da büyük ödüller sahiplerine ulaşmaya devam ediyor…
Sena Tufan
3 hafta önce
Haftanın marka ajans iş birlikleri (9-15 Mayıs)
Haberler
Haftanın marka ajans iş birlikleri (9-15 Mayıs)
Sena Tufan
15 Mayıs 2025
AI döneminde güç, cevapta değil sorgulamada
Haberler
AI döneminde güç, cevapta değil sorgulamada
Marketing Türkiye
4 Mayıs 2025
SXSW Londra'da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı...
Haberler
SXSW Londra’da neler konuşuldu? M. Naz Atmaca Özdurak yazdı…
Marketing Türkiye
2 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.