Sırmagrup hangi ajansı tercih etti? Türkiye’nin lider su ve maden suyu üreticisi Sırmagrup’un açmış olduğu konkuru Grey İstanbul kazandı. 3 ay süren konkur sürecinin sonunda Sırmagrup tüm kategorilerdeki ürün iletişimlerini Grey İstanbul’a emanet etti. 1 Kiralama trendinin önlenemeyen yükselişi! 2 Pantone 2025 rengini açıkladı: Mocha Mousse 3 Spotify 2024 özeti açıklandı: Yıla damgasını vuran sanatçılar şimdi her yerde 4 OpenAI, 200 dolarlık ChatGPT Pro aboneliğini duyurdu 5 Tüketiciler için yeni bir dönem: “Tüketmeme çağı”Güncel Haberler Türkiye artık başka şeylere gülüyor! MAC’in İyi Yaşam Felsefesi Mehmet Sinan Kuran İş birliği ile sanat eserine dönüştü SMARTIES NEXT!’in programı belli oldu!Sosyal Medya FACEBOOK TWITTER LINKEDIN INSTAGRAM YOUTUBE