9 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi
Haberler

Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

Marketing Türkiye
11 Mayıs 2020
2 dk okuma

Akademetre araştırma şirketi tarafından gerçekleştirilen bir dizi araştırma Koronavirüs sürecinde adaptasyon anlamında tüketicilerin geliştirdiği davranışlara da ışık tutuyor. Araştırmalardan çıkan sonuçlar oldukça ilginç:

    • Koronavirüs salgını döneminde duş alma sıklığı yüzde 4,1 arttı.

    • Her 5 kişiden 4’ü Koronavirüs döneminde el yıkama alışkanlığının arttığını belirtiyor.

    • Dışarıda giyilen çamaşırların yıkanma sıklığı yaklaşık yüzde 36 oranında arttı.

    • Ev temizliği yapma sıklığının Koronavirüs döneminde yüzde 46 oranında arttığı tespit edildi.Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

    • Koronavirüs döneminde market alışverişi sıklığında yüzde 52 oranında azalma meydana geldiği.

    • Salgın sürecinde online market alışverişi sıklığı yaklaşık yüzde 40 arttı.Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

 

  • Koronavirüs döneminde evde hazırlanan ürünlerin tüketimi arttı.Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

  • Koronavirüs sürecinde “ambalajlı bal-reçel-helva”, “çiğ sebze”, tüketimi en fazla azalan yiyecek-içecekler arasında.

  • Bu dönemde “simit” en fazla özlenen yiyecek olurken “(dışarıda tüketilen) kahve çeşitleri” de en fazla özlenen içecekler olarak öne çıkıyor.

Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

  • Koronavirüs döneminde “ev yapımı unlu mamuller” tüketimi en fazla artan ürün. Tüketimi en fazla artan ürünler arasında meyve, çay ve pişmiş sebzeler de yer alıyor.

Simide hasret büyüyor! Araştırmalara göre Türk halkı en çok “simidi” özledi

1 asgari ücret
Asgari ücret ömrü kısaltıyor
2 90 yaşındaki influencer'lar
90 yaşındaki influencer’lar sosyal medyanın tozunu atıyor…
3 ceo
En çok CEO hangi üniversitelerden çıkıyor?
4 Heineken
Heineken, birayı ayaklar altına aldı!
5 çalışma
Gençler haftada 4 gün çalışmak istiyor
Güncel Haberler
L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
L’Oréal Türkiye babalık iznini 6 hafta olarak belirledi!
WhatsApp 3 yeni güncelleme
WhatsApp’ta artık gruptan sessizce ayrılmak da çevrimdışı takılmak da mümkün!
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google'da öne mi çıktılar?
İkinci el araç soruşturmasında yeni iddia: Platformlar birbirleriyle anlaşarak Google’da öne mi çıktılar?
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Epica Awards
Haberler
Epica Awards’da bu yıl bir yeni Grand Prix ve 3 yeni kategori olacak
Gizem Yıldız
5 Temmuz 2022
İş dünyasında haftanın atamaları
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları
Nafizcan Önder
8 Temmuz 2022
mickey mouse
Featured
Telif hakkının sonuna gelindi: Mickey Mouse kamulaşıyor
Seda Başpınar
4 Temmuz 2022
Pazarlamanın bölgesel liderleri
Haberler
Pazarlamanın bölgesel liderleri
Nafizcan Önder
3 Temmuz 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.