11 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
"Şikayetim var" cümle markadan!
Haberler

“Şikayetim var” cümle markadan!

Marketing Türkiye
26 Aralık 2014
2 dk okuma

Şikayetvar.com’un 34 sektörde toplam 240 markayı kapsayan “Şikayetendeks-2014 2. Çeyrek Raporu”na göre özel bankalar segmentinde ING Bank, Şikayet Yönetimi Başarı Sıralaması’nda zirvede yer alıyor. Beyaz eşya sektöründe Vestel rakiplerini açık ara geride bırakırken, üst segment otomobil kategorisinde ise Audi ve BMW kıran kırana bir liderlik mücadelesi veriyor. İşte şikayet yönetiminin liderleri ve sınıfta kalanları!

Haber: Ferruh Altun

[email protected]

Her gün hastalarına onlarca defa “Şikayetiniz nedir?” diye soran tıp hekimi Dr. Ömer Deveci’nin kurduğu Şikayetvar.com bugün Tür­kiye’nin en büyük şikayet toplama merkezi konumunda. Öyle ki site Sanayi Bakanlı­ğı’ndan bile daha çok şikayet alıp çözüme kavuşturuyor. Şikayet yönetimi analizi ko­nusunda Türkiye’deki ilk ve tek firma olan Şikayetvar.com, “Şikayetendeks-2014 2. Çeyrek Raporu ”nu yayınladı. 2014 yılının ikinci çeyreğinde tüketicilerden alınan şi­kayetleri ve firmaların bu şikayetleri yö­netme başarısını göz önünde bulundurarak hazırlanan rapor, bir çok farklı kategoride şikayet yönetimi konusunda en başarılı fir­maları belirliyor.

2014 yılının ikinci çeyrek performanslarını değerlendiren ve bu alandaki en başarılı firmaları belirleyen Şikayetendeks-2014 2. Çeyrek Raporu, 34 sektörden toplam 240 markayı kapsıyor. Bu bağlamda Şikayetvar. com’un yayınlamış olduğu raporda yer alan bazı sektörlerin şikayet yönetim süreçleri analiz edildiğinde son derece şaşırtıcı, bir o kadar da faydalı sonuçların elde edildiğini görüyoruz.

Şikayeti en iyi yöneten banka ING Bank!

Özel bankalar segmenti Şikayet Yönetimi Başarı Sıralaması’nda ING Bank 67.19 pu­anla birinci olurken, HSCB Bank 67.12 pu­anla ikinciliği ve İş Bankası 62.28 puanla üçüncülüğü elde ediyor. Otomobil sektörü orta segment Şikayet Yönetimi Başarı Sıralaması’nda Rena­ult 64,3 puanla birinci olurken, Fiat 57,2 puanla ikinciliği ve Hyundai 54,6 puanla üçüncülüğü elde ediyor.

Beyaz eşya sektöründe (buzdolabı-çama­şır makinesi-bulaşık makinesi) en yüksek pazar payına sahip 10 firmanın şikayet is­tatistikleri kullanılarak hazırlanan Şika­yet Yönetimi Başarı Sıralaması’nda Ves­tel 83,5 puanla birinci olurken, Beko 67,4 puanla ikinci, Profilo 65,3 puanla üçüncü oluyor.

Kargo sektöründe en yüksek pazar payına sahip beş firmanın şikayet istatistikleri kullanılarak hazırlanan Şikayet Yönetimi Başarı Sıralaması’nda, Sürat Kargo 72.9 puanla birinci olurken, UPS Türkiye 65,9 puanla ikinci ve MNG Kargo ise 50 pu­anla üçüncü oluyor. Otomobil üst segmentte en yüksek pazar payına sahip dört markanın şikayet ista­tistikleri kullanılarak hazırlanan ‘Şikayet Yönetimi Başarı Sıralaması’nda Audi 55,7 puanla birinci olurken, BMW 54,8 puan­la ikinci, Volvo 45.8 puanla üçüncü sırada yer alıyor.

Hava ulaşım sektöründe Türkiye genelinde faaliyet gösteren, en yüksek pazar payına sahip beş firmanın şikayet is­tatistikleri kullanılarak hazırlanan Şi­kayet Yönetimi Başarı Sıralaması’nda, Anadolu Jet 55,1 puanla birinci olurken, Sunexpress  55 puanla ikinci,  Onur Hava Yolları 52,1 puanla üçüncü oldu.

GSM sektöründe yer alan üç firmanın şi­kayet istatistikleri kullanılarak hazırlanan “Şikayet Yönetimi Başarı Sıralaması”nda, Turkcell 58,5 puanla birinci olurken, Voda­fone 52.5 puanla ikinci, Avea ise 49.3 pu­anla üçüncü oluyor. Mobilya sektöründe ise Türkiye genelinde faaliyet gösteren, en yüksek pazar payına sahip 16 firmanın şikayet istatistikleri kul­lanılarak hazırlanan Şikayet Yönetimi Ba­şarı Sıralaması’nda, Ikea 61 puanla birinci olurken, Çilek Mobilya 55,6 puanla ikinci ve Modalife Mobilya 53,6 puanla üçüncü oluyor.

Haberin devamı 1 Ağustos tarihli Marketing Türkiye’de…

1 Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer'ları
Influencer Rating Report yayında: İşte sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları
2 Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
Tüketiciler harcamalarının yüzde 74’ünü giyime ayırdı!
3 Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
Nisan ayının reyting şampiyonu gazetecileri
4 Garanti BBVA ile A&B İletişim'in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi...
Garanti BBVA ile A&B İletişim’in çeyrek asırlık yolculuğu sona erdi…
5 Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
Güncel Haberler
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Brezilyalı kozmetik markası Boticário, çocuk isteyen kadınların mücadelesine ortak oluyor
Şenpiliç “itibarını” korumalı
Şenpiliç “itibarını” korumalı
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
“TikDoc” ve “SkinnyTok” tehlikesi: Sosyal medyada yeni nesil aldatmacalar
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

KFC, ağız bakımına adım attı: Tavuklu diş macunu!
Haberler
KFC, ağız bakımına adım attı: Tavuklu diş macunu!
Sena Tufan
4 Nisan 2025
Peki ya yapay zekanız başkasının reklam fikrini çalıyorsa?
Haberler
Peki ya yapay zekanız başkasının reklam fikrini çalıyorsa?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Rekabet Kurulu'ndan Maçkolik'e iki ayrı ihlalden ceza
Haberler
Rekabet Kurulu’ndan Maçkolik’e iki ayrı ihlalden ceza
Marketing Türkiye
6 Mart 2025
"DeepSeek"in rakibi "Manus" kullanıma açıldı
Haberler
“DeepSeek”in rakibi “Manus” kullanıma açıldı
Nafizcan Önder
8 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.