26 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Advertisement
Advertisement
Haberler

Şekerbank ve Namet reklamlarında kreatif tamam, içgörüye devam

Marketing Türkiye
18 Şubat 2013
2 dk okuma

Kampanya iş sonuçlarına yansıyıp; satış ve itibarı artırarak kaliteli bir algı oluşturuyorsa görevini yaptı demektir. Yoksa içerdiği güldürücü öğelerle gözlerimizden yaş da getirse başarılı bir şov olmaktan öteye geçemiyor. İşte bu nedenden ötürü reklamlar kreatif çözümlerdeki başarılarının yanı sıra bir ihtiyaca ya da bir soruya cevap vermeli. Bana göre Şekerbank ve Namet’in kampanyaları “içgörüyü yakalayanlar” kategorisine giriyor. Şekerbank 60. yılını kutlarken Anadolu bankacılığı konseptinden pek de uzaklaşmadan tüm meslek gruplarına yönelik krediler, destekler, projeler hazırlıyor. En son Gümrük ve Ticaret Bakanlığı himayesi, Türkiye Esnaf ve Sanatkarları Konfederasyonu’nun (TESK) katkılarıyla ‘Kapımız Esnafa Açık’ projesini hayata geçirdi. Bundan böyle her ayın 15’i ‘Esnafın Günü’ olarak ilan edilmiş yani tüketiciler mahalle aralarında bulunan dükkânlardan alışveriş yapmaya yönlendirilecek. TESK Başkanı Bendevi Palandöken ile yaptığımız sohbetlerde her zaman dile getirdiği “Perakende Yasası çıkmalı. Çıkmazsa esnafın hali harap.” Esnafın da, “Alışveriş merkezleri, hiper, süper, mega, çok yıldız marketler pıtırak gibi çoğalıyorken halimiz ne olacak?” söylemlerine adeta can suyu niteliği de taşıyan bu projeyle banka bu kez sektör gözetmeksizin tüm işkollarını kapsıyor. Peki, diğer bankaların TESK üyelerini hedefleyen bu türden çalışmaları yok mu? Elbette var ama Şekerbank, iletişim yapmayı da ihmal etmiyor.

Namet, son yıllarda giderek artan sağlıklı yaşam trendine korkmadan cesaretle dokunuyor. Şahsen bilirim, kendini bu trende kaptırmış bedenler bırakın şarküteri ürünlerini, yeşil çaydan öteye dahi geçemezler. Namet’e cesur dememin nedeni işte budur. Peki, ne diyor? “Yahu yürüme o kadar koşuyor, coşuyorsun anladık sağlıklısın ama eğer ara sıra kaçamak yapmazsan hem o bedenin hakkını vermiyor hem de sucuk gibi bir nimetten yararlanmıyorsun. Böyle yaşamanın ne anlamı var!” diye çıkışıyor. Bunu da akıllıca yapıyor ve sıra dışı çıkışlarıyla dikkat çeken Okan Bayülgen’e, kültürümüz gereği yemek yemeyi zevk haline getirmiş içimizdeki bize, “Zaten bir yemek keyfim var, dokunmayın!” diyor, pardon dedirtiyor. Bakın görün, “Ne anlamı var”ın ağzımıza yapışması yakındır.

 

 

Bu yazı Günseli Özen Ocakoğlu’nun Zaman gazetesindeki köşesinden alınmıştır. 

1 "Eşekli kütüphaneci"nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
“Eşekli kütüphaneci”nin hikâyesini QNB Finansbank devam ettiriyor
2 Beymen’den sıra dışı bir adım…
Beymen’den sıra dışı bir adım…
3 Abonelerine "Durun gitmeyin!" diyen Netflix'ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
Abonelerine “Durun gitmeyin!” diyen Netflix’ten yeni karar! | Son 24 saatin gündemi
4 İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etme düşüncesine sahip... Peki ama neden?
İş arayanlar daha işe başlamadan istifa etmeyi düşünüyor… Peki ama neden?
5 Sosyal medya yasa teklifi yarın Meclis'e sunuluyor: Yasa neleri kapsıyor?
Sosyal medya yasa teklifi yarın Meclis’e sunuluyor: Yasa neleri kapsıyor?
Güncel Haberler
Bir oyun şirketi rakiplerinden nasıl sıyrılabilir?
Bir oyun şirketi rakiplerinden nasıl sıyrılabilir?
Dünyanın ilk holografik nft defilesi
Dünyanın ilk holografik NFT defilesi gerçekleşti
2022 ELLE Style Awards X M.A.C bir kez daha en iyi stilleri ödüllendirecek!
2022 ELLE Style Awards X M.A.C bir kez daha en iyi stilleri ödüllendirecek!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Geçtiğimiz ayın en çok konuşulan global kampanyaları
Haberler
Geçtiğimiz ayın en çok konuşulan global kampanyaları
Berçem Sultan Kaya
3 hafta önce
McDonald's'a “reklamlarında hamburgerleri olduğundan büyük gösterdiği için” dava açıldı…
Haberler
McDonald’s’a “reklamlarında hamburgerleri olduğundan büyük gösterdiği için” dava açıldı…
Marketing Türkiye
7 gün önce
Türkiye’nin Wordle karnesi açıklandı!
Haberler
Türkiye’nin Wordle karnesi açıklandı!
Nafizcan Önder
29 Mart 2022
İşverenler meraklı çalışanların peşine düştü
Haberler
İşverenler “meraklı” çalışanların peşinde
Gizem Yıldız
19 Mart 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.