2 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Salgın sonrası haber radyolarına erişim yüzde 27 artış gösterdi
Haberler

Salgın sonrası haber radyolarına erişim yüzde 27 artış gösterdi

Marketing Türkiye
15 Nisan 2020
2 dk okuma

Kantar’ın gerçekleştirdiği “Salgın Sonrası Radyo Dinleme Alışkanlıkları” araştırmasına göre, radyo dinleme süreleri yüzde 2.1 azalırken, haber radyolarına erişim ise yüzde 27 artış gösterdi.

Kantar’ın 11-27 Mart 2020 tarihleri arasında gerçekleştirdiği ve 4 bin 867 kişinin dinleme verisine göre hazırlanan “Salgın Sonrası Radyo Dinleme Alışkanlıkları” araştırması, Türkiye’de ilk resmi Covid 19 vakasının tespit edildiğinin açıklandığı 11 Mart 2020 ve sonrasında radyo dinleme alışkanlıklarında olan değişimi gözler önüne seriyor.

 

Salgın sonrası haber radyolarına erişim yüzde 27 artış gösterdi

Haber radyolarına erişim yüzde 27 arttı

Salgın sonrası haber radyolarına erişim yüzde 27 artış gösterdi

Araştırmadan elde edilen verilere göre Covid 19 vakasının tespit edildiğinin açıklandığı 11 Mart 2020 ve sonrasında haber radyolarına erişim yüzde 27 artış gösterdi.

TV’den radyo dinleme süresi yüzde 13,3 artış gösterdi

Salgın sonrası haber radyolarına erişim yüzde 27 artış gösterdi

Araştırmada salgın sonrasında Şubat 2020’ye göre radyo dinleme sürelerinde yüzde 2.1 azalış görülüyor. Salgın riskine karşı evinde kalan insanlar “Araç Oto Radyo” dinleme sürelerini yüzde 16,7 azalttı. Buna karşın TV’den radyo dinleme oranı yüzde 13,3 artış gösterdi.

Araştırmanın Metodolojisi:

Araştırmanın evreni RİAK A.Ş.’nin Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırmasını yürüttüğü 30 ilde yaşayan 12 yaş ve üstü 47.445.000 kişiden oluşuyor. Araştırmanın örneklemi ise Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması panelistlerinden hem Şubat 2020’de hem de 11-27 Mart 2020 tarihleri arasında 4.867 kişinin dinleme verisinden oluşuyor.

Sonuçlar, Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması prosedürüne uygun RIM  Ağırlıklandırması yapılarak hesaplandı. Karşılaştırmalar aynı kişilerin iki dönem verileri kullanılarak hazırlandı. Salgın öncesi dinleme verileri Şubat 2020 saha dönemine, salgın sonrası veriler ise Mart 2020 dönemi içinde 11-27 Mart arasında yapılan görüşmelere aittir.

araştırma kantar radyo
1 ÖTV düzenlemesi Meclis'ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
ÖTV düzenlemesi Meclis’ten geçti: Hangi değişiklikler geliyor?
2 Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
3 Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
Amazon’un mısır tarlasındaki AI üssü 1 milyon hane kadar elektrik tüketecek!
4 Ünlüler sosyal medyada çaresiz: "Sussan olmuyor susmasan olmaz..."
Ünlüler sosyal medyada çaresiz: “Sussan olmuyor susmasan olmaz…”
5 Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Sinem Sandıkçı Gökçen, 25 Avrupa ülkesinin bağlı olduğu bölgede tüketici ürünleri bölümünü yönetecek
Güncel Haberler
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Marketing Türkiye’nin “Pure Italian” rüzgarı İstanbul İtalya Başkonsolosluğu’nda esti
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Şerife Kırımlı, Reklamcılar Derneği Genel Müdürü oldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Enerjinin geleceği Maxxen ev sahipliğinde konuşuldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
Haberler
İŞKUR en çok eleman açığı olan sektörleri açıkladı
İrem Alimoğlu
9 Mayıs 2025
Ticaret Bakanlığı'ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
Haberler
Ticaret Bakanlığı’ndan tüketici lehine adım: İade kargo ücreti satıcıya ait olacak
İrem Alimoğlu
26 Mayıs 2025
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Haberler
Elektrikli süpürge alışkanlıkları değişiyor!
Marketing Türkiye
17 Mayıs 2025
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
Haberler
Araştırma: Elektrikli mi yoksa hibrit mi almalı? Kararsızlar buraya!
İrem Alimoğlu
7 gün önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.