E-ticaretin ipleri artık sosyal medyanın elinde!

E-ticaretin ipleri artık sosyal medyanın elinde!

Pek çok alanda dönüşüme sebep olan 2020 yılında sosyal medya da yeniden keşfedildi. Artık markaların…

Tüketici her kanalda kolaylık istiyor

Tüketici her kanalda kolaylık istiyor

Google adına KANTAR tarafından yürütülen Smart Shopper araştırması son bir yılda tüketicilerin satın alma davranışlarında…

Arama motoruna yazdığınız her şey sizi ele veriyor!

Arama motoruna yazdığınız her şey sizi ele veriyor!

Tüketicilerin arama motoruna yazdığı sorular ihtiyaç ve davranışlara yönelik önemli bilgileri barındırır. Google ve Kantar…

Televizyonun yeniden keşfi!

Televizyonun yeniden keşfi!

Günlük rutinlerimizin bir anda değiştiği, vaktimizin çok büyük bir kısmını evde geçirmek zorunda olduğumuz pandemi…

Devlerin yarışında kazanan kim olacak?

Devlerin yarışında kazanan kim olacak?

Covid-19’un etkisi şüphesiz tüm sektörlerde hissedildi. Bu dönemde birçok şirket iflas başvurusunda bulunurken, günün ihtiyaçlarına…

Salgın sonrası haber radyolarına erişim yüzde 27 artış gösterdi

Salgın sonrası haber radyolarına erişim yüzde 27 artış gösterdi

Kantar’ın gerçekleştirdiği “Salgın Sonrası Radyo Dinleme Alışkanlıkları” araştırmasına göre, radyo dinleme süreleri yüzde 2.1 azalırken,…