5 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Reklamverenler Derneği 25. yılını kutluyor...
Haberler

Reklamverenler Derneği 25. yılını kutluyor…

Marketing Türkiye
21 Mart 2017
2 dk okuma

Reklamverenler Derneği Başkanı Ahmet Pura “Çeyrek asırdan bu yana sektörün sorunlarını çözmek ve sektörümüzü büyütmek adına var gücümüzle çalışıyoruz” dedi.

Türkiye’de reklamın önemini, etkinliğini, verimliliğini, bilincini anlatmak ve artırmak, reklamla ilgili tüm süreçlerde reklamverenlerin haklarını korumak amacıyla 1992 yılında kurulan Reklamverenler Derneği (RVD), bu yıl 25’inci yılını kutluyor. RVD Başkanı Ahmet Pura, Derneğin 25’inci kuruluş yılına yönelik yaptığı açıklamada RVD’nin geçmişi, geleceği ve hedefleri hakkında önemli bilgiler verdi. Türkiye’deki reklam sektörünün her yıl büyüme kaydettiğini belirten Pura “Reklamverenler Derneği olarak kurulduğumuz ilk günden bu yana sektörün sağlıklı işleyişine ve gelişimine öncülük ediyoruz. Bu doğrultuda sektörün paydaşlarını bir araya getirerek, sorunları çözüme ulaştırmayı ve reklamverenleri sektörel gelişmelerden haberdar etmeyi hedefliyoruz” diye konuştu.

Şeffaf ortam sektörü büyütecek

RVD Başkanı Ahmet Pura, reklam sektörünün hem markalar hem de Türkiye ekonomisi açısından büyük önem arz ettiğini belirterek “Sektörün istediğimiz güce sahip olması için ölçümlemeler önemli bir etken. Son 6 yılda TV, dijital, radyo ve açık havanın bu konuda mükemmel bir şekilde örgütlendiğini ve başarılı sonuçlar aldığını görüyoruz. Ayrıca yerel yayıncılara, yerel reklam ajanslarına ve yerel üreticilere de marka olma ile reklam yapma yönünde cesaret sağlanması gerektiğini düşünüyoruz. Reklamı yayınlayan ve reklamı üreten reklam ajanslarının, reklamverene güvenilir ve şeffaf bir ortam oluşturmalarının, sektörümüzün daha da büyümesi için vazgeçilmez bir unsur olduğuna inanıyoruz” açıklamasını yaptı.

25 Yılın Kitabı Yazılıyor

RVD’nin 25’inci yıla özel bir kitap hazırlığında olduğunu da ifade eden Pura, şu açıklamalarda bulundu: “Sorumlu Reklamcılığa Adanan 25 Yıl” başlıklı kitabımızın hazırlıklarını sürdürüyoruz. Derneğimizin ve sektörümüzün 25 yıllık arşivini oluşturmak üzere, öncelikle RVD’de bugüne kadar görev almış başkanlarımız ile röportajlar yaptık. Sektör paydaşlarımızdan görüşler aldık, çeşitli arşiv taramaları yaptık. Kitabımızı Mayıs ayında paydaşlarımızla ve üyelerimizle paylaşacağız.”

Gençlerin önü, M.E TALKS ile açılıyor

RVD’nin Eğitim Yürütme Kurulu’nun çeşitli etkinliklere ev sahipliği yaptığını da söyleyen Pura “Bu yıl sektörde ve dünyada yaşanan değişime uyum adına, ayrıca reklam sektöründe çalışmaya yeni başlamış meslektaşlarımızın gelişimine de katkı sağlamak amacıyla bir eğitim programı kurguladık. Geçtiğimiz senelerden farklı olarak ve geleneksel eğitimlere nazaran yeni neslin ihtiyaçlarına daha uygun olduğunu düşündüğümüz pazarlama paylaşım platformu olan M.E. Talks’u Şubat ayında hayata geçirdik. M.E. Talks’ta pazarlama ve iletişim dünyasının önde gelen isimleri deneyimlerini, hatalarından çıkardıkları dersleri ve başarı hikayelerini tüm samimiyetleriyle paylaşıyor ve henüz yolun başındaki gençlere yol göstermeye çalışıyorlar” diye konuştu.

1 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
2 Erişilebilirlik
Müşterilerle bağlantı kurmanın anahtarı: Erişilebilirlik
3 Şirketlerin yüzde 83'ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
Özel şirketlerin yüzde 83’ü ya ara zam yaptı ya da yapacak
4 Denizbank'ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
Denizbank’ın reklam konkurunu kazanan ajans belli oldu!
5 Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Brandverse Awards kazananları ödüllerine kavuşuyor…
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
e-ticaret
E-ticaretteki büyüme yüzde 68’e ulaştı
hbo max
İddia resmileşti: HBO Max’in Türkiye serüveni başlamadan bitti
şeker
İngiltere’de şeker gibi vergi kaçakçılığı
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

SuperApp olma yolundaki Getir'e yeni talep: Bana aşkı getir
Haberler
SuperApp olma yolunda olan Getir’e yeni talep: Bana aşk getir
Gizem Yıldız
30 Mayıs 2022
CMO'lar enflasyona rağmen mutlu
Haberler
CMO’lar enflasyona rağmen “mutlu”
Gizem Yıldız
31 Mayıs 2022
Yeni nesil CMO'lar - 3: Realist İtibarcılar
Haberler
Yeni nesil CMO’lar – 3: Realist İtibarcılar
Nafizcan Önder
21 Mayıs 2022
Başarılı reklam metni kaleme almanın 6 yolu
Haberler
Başarılı reklam metni kaleme almanın 6 yolu
Seda Başpınar
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.