3 Ağustos Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Reklamcılar Platformu 1. yaşını kutluyor!
Haberler

Reklamcılar Platformu 1. yaşını kutluyor!

Nafizcan Önder
15 Kasım 2023
2 dk okuma

Sektörün yaşadığı itibar kaybını yüksek sesle duyurmak ve beraberinde gelen sorunlara çözüm bulmak amacıyla 12 Kasım 2022 tarihinde kuruluşunu ilan eden Reklamcılar Platformu, 1. yılını kutlamak için Galata Postane’de bir araya geldi. Tüm üyelerin davetli olduğu etkinlikte platformun bir senede yaptıkları, faaliyetleri ve gelecek planları aktarıldı. Sinema Televizyon Sendikası yöneticilerinin de katıldığı etkinliğin sonunda üyelerin soruları cevaplandı.

Reklamcılar Platformu 1. yaşını kutluyor!

Reklamcılar Platformu’nun ilk yılı nasıl geçti?

Reklam sektöründe bir ilk olan Reklamcılar Platformu, 1 sene içerisinde geniş bir üye havuzuna ulaşarak neredeyse her ajans, kıdem ve departmandan üyeyi bünyesine kattı. Geçtiğimiz yıl içerisinde üyelik süreçlerinin yanı sıra, ihtiyacı olan tüm üyelere hukuki destek sağladı. “Ulusal Meslek Standartları” sürecini başlattı. Promosyon, ısınma gibi temel hakları gündeme taşıdı. “Sendikalı olmak”, “mobbing” gibi konularda eğitimler düzenledi, anketler yayınladı. Deprem sürecinde aktif görev aldı. Tüm üyelerin sürece katılımı için freelance ve ajans çalışanlarından oluşan Temsilciler Meclisi’ni kurdu. 1 Mayıs’ı ilk defa örgütlü olarak kortejde kutladı. Temmuz 2023’te sektörde ilk defa Fiyat Politikası Raporu’nu açıkladı, taban ücretleri dile getirdi ve Eylül 2023’te, yine sektörde ilk kez çalışanların ve yöneticilerin bir araya geldiği Çözüm Masası’nı kurdu.  

Çözüm Masası’nda hedef tam katılım

20 ajansın ve Reklamcılar Derneği’nin davetli olduğu Çözüm Masası’nın ilk toplantısı 30 Eylül 2023 tarihinde gerçekleşti. 7 ajansın katılımıyla gerçekleşen ilk toplantının ardından, 3 ajans daha sürecin içinde olmak istediğini belirtti. Reklamcılar Platformu, masada yerini alan ajanslarla iletişimini sürdürürken, katılım göstermeyen ajansların da masaya gelmesi konusunda açık iletişim yürütecek. Önümüzdeki dönemde masanın tam katılımla şekillenmesi ve büyümesi konusunda çalışmalarını sürdürecek.

2024 yılında çalışmalar devam edecek…

Reklamcılar Platformu, 2024 yılında da çalışmalarını sürdürürken, ilk çeyrek için belirlenen 2 hedefi tüm üyeleriyle paylaştı. Bu hedefler, Fiyat Politikası Raporu ve 1. Olağan Kurul olarak açıklandı.

Geçtiğimiz Temmuz ayında yayınlanan Fiyat Politikası Raporu, enflasyon ve diğer yaşam giderleri hesaplanarak Ocak 2024’te güncellenmiş bir şekilde tekrar açıklanacak. Asgari şartlar hesaplanarak belirlenen taban fiyatların tüm sektörde uygulanması için üyelerle beraber çalışmalar yürütülecek.

Reklamcılar Platformu ayrıca, 2024 ilk çeyrekte seçimli 1. Olağan Kurul’unu gerçekleştirmeyi hedefliyor. Tüm resmi üyelerin adaylık sürecine girebileceği bu süreçle beraber yeni yönetim belirlenecek.

Reklamcılar Platformu’ndan sektöre çağrı: “Çözüm Masada!”

featured Reklamcılar Platformu
1 Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
Havalimanında Labubu operasyonu! 132 oyuncağa el konuldu
2 Influencer'ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
Influencer’ların etkileşim oranları düşüyor. Peki neden?
3 OpenAI CEO'su Sam Altman uyardı: ChatGPT'ye dert anlatanlar, dikkat!
OpenAI CEO’su Sam Altman uyardı: ChatGPT’ye dert anlatanlar, dikkat!
4 Moda dünyasında "AI" krizi! Vogue'un Guess reklamı tartışma yarattı
Moda dünyasında “AI” krizi! Vogue’un Guess reklamı tartışma yarattı
5 Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Türkiye’ye 4. operatör geliyor!
Güncel Haberler
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi...
Üstün performansıyla fark yaratan 5 reklam filmi…
"Influencer Marketing"i en etkin kullanan markalar hangileri?
“Influencer Marketing”i en etkin kullanan markalar hangileri?
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası...
Sosyal medyada tepki çeken 11 reklam kampanyası…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Arabica Coffee House, TVF Voleybol 1. Ligleri'nin isim sponsoru oldu
Haberler
Arabica Coffee House, TVF Voleybol 1. Ligleri’nin isim sponsoru oldu
Sena Tufan
2 hafta önce
KFC'den parmak yalamaya mizahi çözüm: Parmak yalama çatalı!
Haberler
KFC’den parmak yalamaya mizahi çözüm: Parmak yalama çatalı!
Sena Tufan
5 Haziran 2025
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
Haberler
Yazlık piyasasında yaz hareketliliği: En çok değerlenen bölgeler belli oldu
İrem Alimoğlu
8 Haziran 2025
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Haberler
“Ex’ininkini getir, yenisini götür”
Nafizcan Önder
3 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.