Ramazan reklamlarının evrimi!

Birlik, beraberlik, hoşgörü ve paylaşım… Elbette Ramazan aynı en iyi tanımlayan kelimeler bunlar. Ancak söz konusu pazarlama olduğunda “alışverişin arttığı bir dönem” tanımlaması da giriyor radara… Uzun yıllardır pazarlama sektörü bu kutsal dönemde tüketicilerin kalbine dokunan iletişim kampanyalarına imza atıyor.

Ancak hep aynı tonda ilerlemiyor Ramazan kampanyaları. Dönem dönem farklı yaklaşımlar Ramazan reklamlarına damga vururken biz de Marketing Türkiye okurları için globalde ramazan reklamlarının evrimini yansıtmak istedik. Gelin geçmiş yıllarda yapılan kampanyalara doğru kısa bir yolculuğa çıkalım.

2019 Reklamları

BMW

2018 Reklamları

Coca-Cola

Orange

2017 Reklamları

IKEA

Zain

GULF BANK

2016 Reklamları

Burberry

AL-SEEDAWI

NESCAFE

Pepsi

Coca-Cola

İLGİLİ HABERLER