27 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

Ramazan reklamları ne kadar samimi?

Marketing Türkiye
29 Temmuz 2013
1 dk okuma

Ramazan ayı ve reklamlar doğal olarak pek yan yana gelecek iki kavram değilse de artık gelenek haline geldi, ilk kim ne yapacak diye bekliyoruz. Hatta hangisi daha etkili, Ramazan’ın ruhunu en iyi hangisi yakalamış ya da kreatif performansı geçen yıla göre nasıl kıyaslamalarını bile yapıyoruz. Peki, hangi marka mübarek ayın atmosferini en hissedilir biçimiyle kampanyasına yansıttı, mesajını en samimi şekilde verdi? Bu kez araştırmayı DORinsight yaptı. Ekranda Ramazan bereketi denecek kadar reklam çeşitliliği ve kullanımı var. Coca-Cola “kavuşma”, Sütaş “Ramazan’ın vazgeçilmezleri”, Algida “bir dondurma dolabının hikâyesi”, Carte d’Or “İftar biter Carte d’Or keyfi başlar” ile kampanyalarını tanımlarken, Vodafone, Migros, Pepsi, Maksimum Kart, Türk Telekom, Ülker Ducros, Süt Diyarı, Erikli Su, Banvit ve Bizim Mutfak da Ramazan temalı reklamlarıyla tüketicilerinin yüreğinde seslendi.




Bu yazı Günseli Özen Ocakoğlu’nun Zaman gazetesindeki köşesinden alınmıştır. 

1 Brandverse Awards
Brandverse Awards kazananları ödüllerine 30 Haziran’da kavuşuyor…
2 Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli Boxer
Erkekler arasında hızla yayılan trend: Dantelli boxer
3 Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
Reklam Kurulu’ndan tüketiciyi yanıltan markalara ceza yağmuru | Son 24 saatin gündemi
4 sanal alem
Sanal alemin yeni çalışanları: Altın ve yeşil yakalılar
5 Pringles'tan rüya gibi iş ilanı: Oyun karakteri olana aylık 25 bin Dolar! | Son 24 saatin gündemi
Pringles’tan rüya gibi iş ilanı: Oyun karakteri olana aylık 25 bin Dolar! | Son 24 saatin gündemi
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Toplum metavers'ü keşfetti mi?
Toplum metavers’ü keşfetti mi?
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
Türkiye’nin ilk metaverse ajansı “ME”den bir ilk daha: TRT METAVERSE
mısır
Mısır’ın modada favorisi LC Waikiki oldu
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Helikopterle kaybolan Eczacıbaşı çalışanlarının kimlikleri belli oldu
Haberler
Helikopterle kaybolan Eczacıbaşı çalışanlarının kimlikleri belli oldu
Seda Başpınar
2 hafta önce
Beymen’den sıra dışı bir adım…
Haberler
Beymen’den sıra dışı bir adım…
Marketing Türkiye
23 Mayıs 2022
Bursalı Doblo İspanya’ya göçüyor
Haberler
Bursalı Doblo İspanya’ya göçüyor
Seda Başpınar
3 hafta önce
Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Haberler
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
Nafizcan Önder
17 Mayıs 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.