Prezervatif markaları farkındalık için bir araya geldi

Prezervatif markaları Okey ve Durex, 1 Aralık Dünya AIDS Farkındalık Günü için rekabete ara verdi. Global reklam kampanyalarında sürekli birbirine göndermeler yapan iki marka bu sefer sosyal sorumluluk amacıyla sosyal medyadan mesaj paylaştı.

İlk olarak Club Okey Twitter hesabı, 1 Aralık Dünya AIDS Farkındalık Günü’nü hatırlatarak rakibi Durex’i #AynıTaraftayız diyerek etiketledi.

Twitter hesabında aktif paylaşım yapmayan Durex Türkiye, gecikmeli de olsa rakibine yanıt vermeyi ihmal etmedi.

https://twitter.com/Durex_TR/status/936565277462028289

Ancak Durex’in geç cevap vermesi sosyal medyada kullanıcıların gözünden kaçmadı.

https://twitter.com/razorAga/status/936568088073572353

https://twitter.com/temmuzoglu/status/936577868875870209

Kampanyaya ayrıca fenomenlerden de destek geldi…

https://twitter.com/Overlokcu12/status/936512837148692481

Kampanya künyesi
Marka Ekibi: Mert Kokulu, Volkan Ramazan, Berkcan İbili
Ajans: 4129Grey
CEO&CCO: Alemşah Öztürk
Yaratıcı Yönetmenler: Seren Köroğlu
Yaratıcı Grup Başkanları: Ahmet Terzioğlu
Yaracıtıcı Grup: Bilal Öztaş, Mehmet Ali Ekmekçi
Yaratıcı Stratejist: Zeynep Özdoğan
Marka Direktörü: Melike Aşcı
Dijital İletişim Yöneticisi: Gülşah Ergen

İLGİLİ HABERLER