Plantus’un iletişim çalışmaları FM Data İletişim’e emanet

Kastamonu Tosya’da yüzde yüz Türk sermayesi ile kurulmuş entegre üretim tesislerinde geliştirilen ilaç dışı bitkisel takviye ürünleri markası Plantus,   iletişim çalışmaları için FM Data İletişim’i seçti.

Bangladeş’in, 200 yıllık bitki ve ayurveda çalışmalarını, bilgi ve deneyimini Hamdard aracılığı ile Türkiye’ye getirerek, Türk insanın genetik yapısına uygun, tamamen bitkisel içerikli takviye ürünleri üretmeyi amaçlayan Plantus, iletişim çalışmalarını FM Data İletişim ile yürütecek.

Bütüncül sağlık yaklaşımını esas alan, fitoterapi yani bitki bilimi ve ayurvedan ilham alan Plantus sürdürülebilir sağlığı hedefliyor.

2011 yılından bu yana iletişim sektöründe 50’den fazla saygın markaya hizmet vermiş olan, FM Data İletişim; Plantus’a marka ve ürün iletişimi ile medya ilişkileri yönetimi alanlarında hizmet verecek.

İLGİLİ HABERLER