28 Eylül Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü
Haberler

Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü

Sena Tufan
2 gün önce
2 dk okuma

Oreo, alışveriş yolundaki tüketiciyi yakalamaya odaklanan yaratıcı bir açıkhava kampanyasıyla dikkat çekiyor. VML ile birlikte ABD’de hayata geçirilen “Oreo Walks” projesi kapsamında markanın ikonik siyah-beyaz görünümünden ilham alınarak, Kroger süpermarketlerinin önündeki yaya geçitleri Oreo’yu çağrıştıran desenlerle yeniden tasarlandı. Bu özel geçitlerde yer alan QR kodlar sayesinde tüketiciler, mağazaya girmeden önce kampanyalara erişebiliyor.

Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü

Mondelēz’in Omnichannel Aktivasyon Direktörü Carly Kerlakian, projenin özellikle normalde bisküvi reyonuna uğramayan müşterileri hedeflediğini söylüyor. QR kod üzerinden sunulan indirimler, markanın bilinirliğini satışla doğrudan ilişkilendirirken; Oreo’nun web sitesinde isim ve e-posta paylaşanlara da özel teklifler sunularak first-party veri toplama stratejisi destekleniyor.

Satın almaya teşvik edecek

Oreo, yaya geçitlerini indirim alanına dönüştürdü

Son yıllarda daha sade ve eğlenceli bir tasarım diline yönelen Oreo, bu yaklaşımla “göze çarpan ama rahatsız etmeyen” bir marka deneyimi yaratmayı hedefliyor. İlk olarak Columbus, Cincinnati ve Mason gibi Ohio şehirlerinde uygulamaya alınan kampanya, tüketiciyle alışverişe giden yolda fiziksel bir temas kurarak ani satın alma kararlarını tetiklemeyi amaçlıyor.

Bu Oreo ve VML iş birliğinin ilk projesi değil. Yılın başında lansmanı yapılan, kullanıcıların belirli bir süre içinde “O” ve “RE” seslerini doğru şekilde telaffuz etmeye çalıştığı interaktif ses oyunu da başarılı olanlara özel indirimler sunarak markanın dijital etkileşimini güçlendirmişti.

Kaynak: Marketing Dive

İttifaklar çağı başladı!

featured
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Galatasaray futbolcuları lisanssız ürün çekiminde yer aldı! Kulüp "izinsiz çekim" dedi…
Galatasaray futbolcuları lisanssız ürün çekiminde yer aldı! Kulüp “izinsiz çekim” dedi…
3 Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu...
Saat&Saat, Aydınlı Grup’a 20,3 milyar TL ile en yüksek teklifi veren şirket oldu…
4 Warner Bros. için satranç başladı: Netflix ve Ellison masada
Warner Bros. için satranç başladı: Netflix ve Ellison masada
5 Türkiye'de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Türkiye’de tüketici psikolojisinin 20 yıllık yolculuğu: Refahla başladı, dirençle sürüyor…
Güncel Haberler
Hangi sektör ChatGPT'yi daha çok kullanıyor?
Hangi sektör ChatGPT’yi daha çok kullanıyor?
Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Öğrenci evinin olmazsa olmaz markaları
Öğrenci hayatının gerçekleri
Öğrenci hayatının gerçekleri
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Z Kuşağı “bakıyor” ama görmüyor!
Haberler
Z Kuşağı “bakıyor” ama görmüyor!
Sena Tufan
21 Temmuz 2025
Turknet logosunu değiştirerek marka kimliğini yeniledi
Haberler
Turknet logosunu değiştirerek marka kimliğini yeniledi
İrem Alimoğlu
3 hafta önce
Zincir marketlere "Cumhur Reyonu" geliyor
Haberler
Zincir marketlere “Cumhur Reyonu” geliyor
Sena Tufan
21 Ağustos 2025
OpenAI, Google Chrome’a rakip olacak yeni bir tarayıcı geliştiriyor
Haberler
OpenAI, Google Chrome’a rakip olacak yeni bir tarayıcı geliştiriyor
Sena Tufan
10 Temmuz 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.