OPET’ten mini AVM dönüşümü
OPET, bünyesindeki Fullmarket’lerin perakende zinciri Ultramarket’e dönüşüm sürecini ve Ultramarket’in yeni dönem hedeflerini kamuoyuyla paylaştı. OPET, bin 600’e aşkın istasyonunda yer alan “Fullmarket”lerini 10 kategoride binden fazla ürünün yer aldığı perakende zinciri “Ultramarket”e dönüştürüyor.
Akaryakıt istasyonlarını günün her saatinde her türlü ihtiyacın karşılanabileceği yaşam alanları haline getirecek bu dönüşüm kapsamında OPET Genel Müdürü Cüneyt Ağca “İlk etapta İstanbul, Ankara, İzmir ve Balıkesir’de bulunan toplam 20 istasyonumuzu Utramarket’e dönüştürdük, bu yıl sonuna kadar 100’e yakın istasyonumuzu birer perakende noktasına dönüştürmeyi planlıyoruz, market gelirlerinin toplam cirodaki payının yüzde 15 olmasını bekliyoruz” dedi.
Opet’in Maslak şubesindeki marketinde gerçekleşen toplantıya basın mensuplarının ilgisi bir hayli yoğundu. Fullmarket’lerin perakende zinciri Ultramarket’lere dönüştürülmesi kapsamında belirlenen hedeflerin basınla paylaşıldığı toplantıda Opet Genel Müdürü Cüneyt Ağca, bu dönüşüm için Divan, Lipton, Starbucks ve Dardanel’le işbirliği yaptıklarını açıkladı. Opet Ultramarket’lerinde satışa sunulacak ürün kategorisinin genişlemesiyle marketlerin mini bir AVM formatında hizmet vereceği ifade edildi.
PR Ajansı: MESE İletişim
Toplantı Mekanı: Maslak OPET Mehmetçik Vakfı
Basın Kiti: Basın Bülteni
Etkinliğin Amacı: Opet, bünyesindeki Fullmarket’lerin perakende zinciri Ultramarket’e dönüşüm sürecini ve Ultramarket’in yeni dönem hedeflerini kamuoyuyla paylaştı.