21 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
OBSESSO, Yapay Zeka ChatGPT’yi İletişimde Kullanan İlk Marka Oldu
Haberler

Dijital dünyanın yeni fenomeni ChatGPT’yi iletişimde kullanan ilk marka OBSESSO oldu

Gizem Yıldız
26 Ocak 2023
2 dk okuma

Soğuk kahve markası OBSESSO, geliştirdiği sosyal medya inisiyatifiyle dijital dünyada yeni bir dönem başlatan yapay zeka sohbet robotu ChatGPT’yi iletişimde kullanan ilk marka oldu. ChatGPT, OBSESSO sosyal medya hesapları için içerik üretiyor. 

OBSESSO, geliştirdiği sosyal medya inisiyatifiyle yapay zeka sohbet robotu ChatGPT’yi iletişimde kullanan ilk marka oldu.

OBSESSO’nun, yenilikçi ruhunu ve anın keyfini çıkarma odağını iletişime de taşıdığını söyleyen DİMES Dijital Pazarlama Müdürü Ezgi Özyıldırım, “OBSESSO deneyimini yaşayan herkesle arkadaşlık ilişkimiz var. Sosyal medyada onlar bizi, biz de onları takip ediyoruz; onlara keyfini paylaşacağımız yeni deneyimler sunuyoruz. Anlık filtresiz fotoğraf paylaşımlarıyla yaşanan gerçek anları öne çıkaran sosyal medya platformu BeReal üzerinde kampanyamızın yanı sıra, dijital dünyada büyük ilgi uyandıran ChatGPT yapay zeka sohbet robotunu iletişimde kullanan ilk marka biz olduk; dijital iletişimdeki gücümüzü bir kez daha sergiledik” dedi. 

Yapay zeka sohbet robotu ChatGPT ise, kendisine yöneltilen “OBSESSO ile iş birliğiniz hakkında ne düşünüyorsun?” sorusuna: “Pazarlama için sosyal medya ve ileri teknolojileri kullanmak, tüketicilerle bağlantı kurmak için benzersiz ve yenilikçi bir yoldur ve tüketicilere de unutulmaz bir marka deneyimi yaşatır” yanıtını verdi.

30 Kasım 2022 tarihinde online olan ve yapay zeka konusunda yeni bir çağın başlangıcı olarak kabul edilen sohbet robotu ChatGPT, neredeyse her konuda uzman bir insan gibi birçok farklı konuda bilgi verebiliyor, soruları yanıtlayabiliyor ve belirli bilgiler üzerinden metin üretebiliyor. 

Dijital dünyanın yeni fenomeni ChatGPT’yi iletişimde kullanan ilk marka OBSESSO oldu

ChatGPT’nin, OBSESSO marka yöneticileri tarafından verilecek bilgiler doğrultusunda sosyal medya içerikleri üreteceğini söyleyen Ezgi Özyıldırım, “Bu işe başlarken, önce ChatGPT ile arkadaş olduk ve ona hem markamızı, hem de iletişim dilimizi tanıttık. Biz ChatGPT ile sohbet ettikçe, o da markamızı daha iyi tanır, daha iyi anlatır oldu. Şimdi de bizim için hazırlayacağı sosyal medya içeriklerini, takipçilerimizle paylaşacağız, takipçilerimizden gelecek soruları da kendi hesabımız üzerinden kendisine iletip vereceği yanıtları yayınlayacağız. Günümüzün trendini yakalayıp, keyifli bir sohbetle anı yavaşlattığımız bu deneyimi, takipçilerimizle paylaşacağız” şeklinde konuştu.

ChatGPT, OBSESSO ekibinin markanın hesabı aracılığıyla yapay zekaya ilettiği bilgiler üzerinden “Yeni nesil karamel lezzeti için OBSESSO Caramel Macchiato’yu deneyin”, “OBSESSO Caramel Macchiato ile kahve keyfinizi bir üst seviyeye taşıyın. #yenideneyim”, “Kışın en havalı kahve deneyimi için Obsesso White Chocolate Mocha’yı denemelisiniz. Soğuk havalarda, evinizde, kış aylarının keyfini çıkarın” gibi yaratıcı içerikler üretiyor.

ChatGPT, OBSESSO’nun ihracat pazarlarındaki yurt dışı iletişimleri için de İngilizce içerik üretiyor. OBSESSO ekibiyle yaptığı sohbetlerle markayı giderek daha iyi tanıyan ChatGPT, “OBSESSO White Chocolate Mocha ile tatlı bir yudum alın. Ruh halinize en uygun soğuk içecek (Sip on something sweet with OBSESSO White Chocolate Mocha. The ultimate cool drink for your vibes)” ve “İnternet alışverişi stresinizi mi artırdı? Soğuk bir Cappucino ile rahatlayın (Online shopping got you stressed? Relax with a cold Cappuccino)” gibi İngilizce içerikler hazırlıyor.

OpenAI yapay zekası için artık para istiyor

Bu ayın başlarında OpenAI, geliştiricisi olduğu yapay zeka sohbet robotu ChatGPT’den para kazanmanın yollarını araştırdığını ve kullanıcılara “ChatGPT Professional”a erken erişim için kaydolma fırsatı sunacağını açıklamıştı. Bazı profesyonel kullanıcılara açılan ücretli planla ilgili paylaşılan görüntülere göre aylık 42 dolar ödemeyle premium kullanıma erişim sağlanabiliyor.
ChatGPT featured OBSESSO
1 Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
Veri kaybı yaşayan şirketlerin ömrü en fazla 2 yıl!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
Z kuşağı daha az alkol tüketiyor! Peki neden?
4 TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
TEMU Türkiye pazarında!: “1 günde teslimat” dönemi başlıyor
5 37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
37. Kristal Elma’da ödüller sahiplerini buldu!  
Güncel Haberler
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
Mayıs ayının dijital medya şampiyonları
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler...
2025 yazında markalar dijitalde parlıyor! İşte fark yaratan dijital stratejiler…
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Şirketlerin yüzde 90’ı üretken yapay zeka uzmanı arıyor
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
Haberler
Türk halkı peynirden vazgeçemiyor: Her 10 kişiden 8’i her gün tüketiyor
İrem Alimoğlu
4 hafta önce
Rakipler el sıkışıyor: OpenAI ve Google'dan stratejik iş birliği
Haberler
Rakipler el sıkışıyor: OpenAI ve Google’dan stratejik iş birliği
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Brandverse Awards’a katılmak için son gün yarın!
Haberler
Brandverse Awards’a katılmak için son gün yarın!
Sena Tufan
16 Nisan 2025
GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok "psikolojik esenlik" bekliyor
Haberler
GPTW 2025 raporu açıklandı: Çalışanlar şirketlerinden en çok “psikolojik esenlik” bekliyor
Sena Tufan
24 Nisan 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.