Nihayet konkurlara bir standart geliyor
İDA, PR şirketleri arasında yapılacak konkur sürecinin doğru ve sağlıklı yönetilmesi amacıyla ‘Konkur Yönetmeliği’ni hazırladı.
Geçtiğimiz aylarda Marketing Türkiye’nin kapağına taşıdığı ve sektör için büyük bir sorun olan konkur süreçlerinin sağlıklı ve hakkaniyetli yürütülmesi adına İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği (İDA) düğmeye bastı. İDA tarafından gelecek günlerde detaylarının paylaşılacağı Konkur Yönetmeliği’ne dair Marketing Türkiye’ye özel yapılan açıklamada şunlar belirtildi:
“İDA, iletişim danışmanlığı şirketleri arasında yapılacak konkur sürecinin doğru ve sağlıklı yönetilmesi amacıyla ‘Konkur Yönetmeliği’ni hazırladı. Kurumsal İletişimciler Derneği (KİD) ve Reklamverenler Derneği (RVD) tarafından da onaylanan Konkur Yönetmeliği, konkur sürecine dahil taraflar için; şeffaf, güvenilir ve hakkaniyetli zeminin oluşturulmasına, Kurum ve Danışman Şirket arasında en verimli iş birliği ortamının sağlanmasına katkı sağlayacak.”