Neden yapıldığını asla gizleme!
Gözlük markası Ray-Ban yeni iletişim kampanyası olan “Never Hide What You’re Made Of(Neden Yapıldığını Asla Gizleme)”u tanıttı.
Never Hide What You’re Made Of kampanyası, fotoğrafçı Mark Seliger tarafından çekilen, sekiz karenin bulunduğu bir koleksiyondan oluşuyor ve günlük hayatın alışagelmiş kurallarına başkaldırma cesaretini gösteren öncüleri ve asi ruhları ilham kaynağı olarak canlandırarak, Ray-Ban markasının özünde yatan ikonoklast Never Hide ruhunu ifade ediyor.
New York ve Los Angeles’taki mekânlarda marka için üçüncü Never Hide kampanyasını çeken Seliger proje hakkında şu açıklamada bulundu: “Yeni Ray-Ban koleksiyonu için görsel bir sistemin yaratılmasında işbirliği yapmak ve yardımcı olmak, bir Kubrick filminde görüntü yönetmeni olmaya benziyor. Erik Vervroegen’in hikâye anlatışı etkileyici, nükteli ve ironik. Erik ve Erika Ferszt ile bir güven ilişkisi içinde olmak, en iyi fotoğraf çalışmalarımdan bazılarını yaratmamı sağladı.”
Bireyselliklerini vurgulamak, sürüden farklı olmak ve kendilerini ifade etmek isteyen kişiler için tasarlanmış en son koleksiyon dünün, bugünün ve yarının Ray-Ban severleri için klasik modelleri modern ayrıntılarla birleştiriyor.