15 Ekim Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Müşterileriyle yeniden buluşan işletmeler nelere dikkat etmeli?
Haberler

Müşterileriyle yeniden buluşan işletmeler nelere dikkat etmeli?

Marketing Türkiye
10 Haziran 2020
1 dk okuma

COVID-19 nedeniyle bir süredir müşterilerinden uzak kalan restoranlar, perakendeciler, oteller ve diğer işletmeciler, müşterileriyle yeniden buluşmaya başlıyor. Yüz maskelerinin ve eldivenlerin tüm insanlığın yeni üniforması olduğu, çalışanların ve müşterilerin yaygın olarak ateşinin ölçüldüğü, zaman zaman siperlikler arkasından gülümsediğimiz bu “yeni normal”de işletmeler nelere dikkat etmeli?

Kelimeler ve ses tonu

Konuşmalarınıza ve ses tonunuza dikkat edin. Normalleşmeye çalıştığımız bu süreçte çalışma arkadaşlarınızın ve müşterilerinizin psikolojilerinin geçmişten farklı olduğunu unutmayın ve bilhassa salgın üzerine yapacağınız konuşmaların onları olumsuz etkileyebileceğinin bilincinde olun. Marka liderliği danışmanı Denise Lee Yohn, “Müşterilerinizin ve çalışanlarınızın hâlâ bu korku ve endişe içerisinde olabileceğini unutmayın” diyor.

 

Büyük vaatlerden kaçının

Frankfurt Kurnit Klein & Selz reklam grubu ortaklarından Hannah Taylor işletmeleri, müşterilerine güvende hissettirmek istiyorlarsa yeni temizlik tekniklerini ve diğer uygulamalarını anlatırken “spesifik” olması konusunda uyardı. Güvenli mesafeyi sağlamak için masaların ayrıldığını ve yüzeylerinin sık sık temizlendiğini söylemenin ya da göstermenin yeterli olduğunu belirten Taylor, “Önlemlerinizi büyük vaatlerde bulunmadan da anlatabilirsiniz” dedi.

 

Sahte reklamcılık yasalarına dikkat edin

Pandemi ile ekonomik olarak da mücadele etmek zorunda olan pek çok işletme indirim uygulamaya mecbur kalmıştı. Taylor bu noktada mecburiyeti anladığını ancak bu indirimlerin sağlanamayacak boyutlarda olmaması gerektiğinin altını çizdi. “Yüzde üzerinden indirim fırsatı sunarken, ürünün gerçekten orijinal bir fiyatla sunulduğundan emin olun” dedi.

 

Temizlik standartları için bir ortaklık düşünebilirsiniz

Bu süreçte temizlik standartlarını sağlıklı bir şekilde uygulayabilmek için United Airlines, Clorox ile, Hilton ise RB ile işbirliğine gitti. Siz de, eğer çalışanlarınıza ve müşterilerinize ihtiyaç duydukları güveni verebilmek adına yeni temizlik standartlarını uygulayamayacağınızı düşünüyorsanız, işin profesyonelleriyle ortaklık kurmayı değerlendirebilirsiniz.

 

Kaynak: AdAge

 

geri dönüş hijyen perakende perakende sektörü sahte reklam yeni normal
1 Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim'de başlıyor!
Yapay zekanın geleceğinde yerini Al: Sınırlı kontenjanlı AI LAB eğitimleri için hemen kayıt ol! Eğitimler 24 Ekim’de başlıyor!
2 Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
Sosyal medyanın etkileşimi en yüksek influencer’ları!
3 Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede...
Avrupa’nın en iyi işverenleri açıklandı! Türkiye’den 4 şirket listede…
4 Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
Stranger Things İstanbul’u ele geçirmeye geliyor!
5 Beymen yeni markasını tanıttı: Beymen Beauty Studio (BBS)
Beymen yeni markasını tanıttı: Beymen Beauty Studio (BBS)
Güncel Haberler
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Türkiye'nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi...
Türkiye’nin hane yapısı değişti: O eski “haneden” eser yok şimdi…
Karaca’nın medya planlama süreçleri Staff Medya'ya emanet...
Karaca’nın medya planlama süreçleri Staff Medya’ya emanet…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report'u kaynak göstererek haberleştirdi…
Haberler
Time, Fatih Altaylı’nın “boş koltuğunu” Marketing Türkiye YouTube Rating Report’u kaynak göstererek haberleştirdi…
Nafizcan Önder
7 gün önce
Starbucks'tan Güney Kore'de "kafeyi ofise çevirenler" için uyarı: "Yazıcınızla gelmeyin"
Haberler
Starbucks’tan Güney Kore’de “kafeyi ofise çevirenler” için uyarı: “Yazıcınızla gelmeyin”
İrem Alimoğlu
13 Ağustos 2025
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Haberler
Google Türkiye’den öğrencilere “AI Pro” hediyesi: Gemini bir yıl boyunca ücretsiz olacak
Marketing Türkiye
1 hafta önce
Vestel'de Duygu Badem Uylukçuoğlu'na yeni görev
Haberler
Vestel’de Duygu Badem Uylukçuoğlu’na yeni görev
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.