4 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Müşteri deneyimini bir haftaya sığdırmayın!
Haberler

Müşteri deneyimini bir haftaya sığdırmayın!

Gizem Yıldız
3 Ekim 2022
3 dk okuma

Ekim ayının ilk haftası iş profesyonelleri tarafından küresel olarak “Müşteri Deneyimi Haftası” olarak kutlanıyor. Elbette müşteri deneyiminin önemini vurgulamak için böyle bir haftanın kutlanıyor olması oldukça kıymetli. Ancak unutulmamalı ki yılın kalan 51 haftasında önceliklendirilmeyen herhangi bir konu için yapılan kısa süreli iletişimin istenen etkiyi yaratması pek de mümkün değil. Gelin önce Müşteri Deneyimi Haftası’nın nasıl ortaya çıktığına ardından da Türkiye’nin en büyük Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’nun bu yılki içeriğine hep birlikte göz atalım…

Müşteri Deneyimi Haftası ilk olarak 1984 yılında Uluslararası Müşteri Hizmetleri Derneği (International Customer Service Association – ICSA, şimdiki ismiyle PACE) tarafından ilan edildi. Daha sonra ABD Kongresi tarafından ulusal bir etkinlik olarak kabul edildi. Dönemin ABD Başkanı George Bush, Müşteri Deneyimi Haftası’nı “Fark yarat…” söylemiyle ilan etti.

Müşteri Deneyimi Haftası etkinlikleri Ekim’in ilk haftası düzenleniyor. Bu hatırlatmanın iki temel amacı var; müşteri deneyim uzmanlarınca yılda 52 haftayı kapsayan profesyonel süreçleri tüm çalışanlarca bilinir kılmak ve müşteri deneyiminin tüm paydaşlarla yapılabileceğine vurgu yapmak….

İyi bir müşteri deneyimi sunan şirketler, hissedar getirisinde emsallerine kıyasla 3’e 1 oranında daha iyi performans gösteriyor. Satış sonrası müşteri hizmetlerinin şirketlerin müşteri deneyiminin önemli bir parçası olduğu göz önüne alındığında, iş liderlerinin müşteri hizmetlerine verdiği önemin her geçen gün artması hiç de sürpriz değil…

Deneyim profesyonelleri XCO’da buluşuyor

Marketing Türkiye, Deloitte Türkiye iş birliğiyle Deneyim Tasarımı ve Yönetimi Zirvesi XCO’yu bu yıl sekizinci kez gerçekleştiriyor. “Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş” ana temasıyla gerçekleştirilecek zirvede deneyim tasarımı alanındaki en son gelişmeler 26 Ekim’de Hilton İstanbul Bomonti’de 11 ana başlık ve 29 alt başlıkla ele alınacak. Konferans ile eşzamanlı olarak fuaye alanında kurulacak olan etkinlik alanları katılımcılara eşsiz deneyim anları yaşatacak. Zirvede gerçekleştirilecek deneyim atölyeleriyle katılımcılar “deneyimdeki dönüşümü” bizzat yaşama fırsatı da bulacak. Zirvenin sonunda A.L.F.A. Awards Ödül Töreni ile “Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar” “Customer Brands” olarak ödüllerine kavuşacak.

26 Ekim’de Hilton İstanbul Bomonti’de…

Günümüz tüketicisinin tutum ve davranışı durmaksızın değişirken, markaya duyulan sadakat deneyime evrildi. Artık tüketici “ürüne” ve “markaya” değil yaşadığı deneyime göre tercihlerini şekillendiriyor. Tüketici davranışındaki bu önemli evrim “mükemmel müşteri deneyimini” sadık bir tüketici kitlesi yaratmanın ilk koşulu haline getiriyor. Pazarlamada uzmanlık gerektiren dikey alanlarındaki en güncel gelişmeleri sektörle buluşturan Marketing Türkiye sekizinci kez “Deneyim Tasarımı & Yönetimi Zirvesi XCO”yu pazarlama dünyasının dikkatine sunuyor… Marketing Türkiye tarafından düzenlenen ve Deloitte Türkiye iş birliğiyle içeriği tasarlanan, Türkiye’de UX, CX ve EX kavramlarına odaklanan ilk ve tek etkinlik olan Deneyim Tasarımı ve Yönetim Zirvesi XCO’22’nin bu yılki ana teması, “Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş” olarak belirlendi. 11 ana başlık, 29 alt başlıkla içeriği şekillenen zirve, 26 Ekim’de Hilton İstanbul Bomonti’de olarak gerçekleşirken küresel trendlerin nabzını da tutacak.

XCO’22’nin destekçileri…

Müşteri deneyimini bir haftaya sığdırmayın!

Kendisi de bir deneyim olarak tasarlanan zirvenin destekçileri şöyle sıralanıyor: Yapı Kredi, Shell, Ticket Restaurant Edenred, Great Place to Work, Petrol Ofisi, FLO, Teknosa, SAS, İstanbul Airport, Hopi, Philips, Ülker, Monster Notebook, Taskhouse, Bir Adım Sağlık, Teleperformance Türkiye, Group DP, PUX, Filli Boya, İstanbul Akvaryum, Kahve Dünyası, Bundle ve The Museum Hotel Antakya.

XCO’22’de neler konuşulacak?

  1. Pazarlama Teknolojileri ve İnsan
  2. Web 3.0
  3. İş Birlikleri ile Mükemmel Karışım
  4. Markadan Deneyime Kayan Sadakat
  5. Sürdürülebilirlik ve Etki
  6. Deneyimde Yeni Sermaye – Güven
  7. Deneyimin Sahne Önü ve Arkası – Organizasyon
  8. Farklılaşma ve Deneyimin Geleceği
  9. Özünde Tasarım Var
  10. Eğlenmeyi Unutma
  11. Çalışan Deneyimi

XCO’22: Deneyimde Rönesans: Yeniden Doğuş, Öze Dönüş

ALFA Awards 2022’de ilk üçe kalan markalar belli oldu…

featured
1 YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları...
YouTube’da rotayı kim belirliyor? İşte en çok izlenen gezi kanalları…
2 Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
Yapay zeka: Yerimize mi, yanımıza mı oturacak?
3 Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
Cumhuriyet vurgusu dijitalde artıyor, geleneksel medyada geriliyor!
4 Zen Pırlanta'nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
Zen Pırlanta’nın marka elçisi Jennifer Lopez oldu
5 Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Cumhuriyet coşkusuna ortak olan markalar!
Güncel Haberler
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
Dua Lipa’dan güzellik dünyasına güçlü bir adım: DUA x Augustinus Bader
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Genart Medya, yoluna Aleph olarak devam ediyor
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Kral Şakir geri döndü: “Dünyalar Karıştı” sinemalarda!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Teşebbüsler Rekabet Kurumu'na taahhüt verirken, bin düşünüp bir adım atmalı
Haberler
Teşebbüsler Rekabet Kurumu’na taahhüt verirken, bin düşünüp bir adım atmalı
Marketing Türkiye
8 Eylül 2025
Dr. Serhan Yılmaz’dan içsel bir yolculuk: "Yaşamak Geçerken"
Haberler
Dr. Serhan Yılmaz’dan içsel bir yolculuk: “Yaşamak Geçerken”
İrem Alimoğlu
17 Eylül 2025
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Haberler
The Tech Summit 2025: Yapay zeka ile güçlendirilmiş gelecek nasıl olacak?
Marketing Türkiye
16 saat önce
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Haberler
Beyaz yaka çalışanlar mavi yakaya geçişin yollarını arıyor
Sena Tufan
2 Ekim 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.