“Meet Graham” Cannes Lions 2017’de ilk büyük ödülü kazandı
Uluslararası yaratıcılık ödülleri Cannes Lions 2017’de ilk Grand Prix ödülü, “Meet Graham” adlı reklam kampanyasıyla Clemenger BBDO Melbourne’un oldu. Sağlık kategorisinde büyük ödüle ulaşan reklam ajansı, insan vücudu trafik kazalarına dayanacak şekilde evrim geçirseydi nasıl görünürdü sorusunu yanıtlayan bir reklam filmi çekmişti.
Reklam kampanyası, Lions ödüllerinin Cumartesi akşamı gerçekleştirilen Sağlık ve Zindelik alt kategorisinde Grand Prix ödülünü aldı. Bunun yanında bir altın, üç gümüş ve bir bronz Lion ödülünün de sahibi oldu.
Reklam filminin kahramanı Graham, İtalyan asıllı sanatçı Patricia Piccini tarafından yaratıldı. Tramva cerrahı ve kaza araştırma mühendislerinin yardımıyla yapılan çalışmada trafik kazalarının insan vücuduna olan etkileri ön plana çıkarılıyor.