21 Temmuz Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Mediazone’dan stratejik hamle: Mackolik’te payını yüzde 60’a çıkardı!
Haberler

Mediazone’dan stratejik hamle: Mackolik’te payını yüzde 60’a çıkardı!

Marketing Türkiye
5 saat önce
1 dk okuma

Dijital spor medyasının öncülerinden Mackolik’in yüzde 9’luk hissesi, Mediazone’un iştiraki Matchzone Teknoloji A.Ş. tarafından satın alındı. Böylece Mediazone’un Mackolik’teki toplam payı yüzde 60’a yükseldi. Bu adım, grubun hem Türkiye pazarındaki liderliğini pekiştirmesi hem de küresel büyüme hedeflerine yaklaşması açısından stratejik bir yatırım olarak değerlendiriliyor.

Mediazone, Türkiye’nin en köklü dijital spor platformlarından biri olan Mackolik İnternet Hizmetleri A.Ş.’deki payını artırdığını Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yaptığı açıklamayla duyurdu. İşlem, grup şirketlerinden Matchzone aracılığıyla gerçekleştirilirken, yüzde 9’luk hisse devriyle birlikte Mediazone’un Mackolik’teki toplam payı yüzde 60’a ulaştı.

KAP açıklamasında, “Mackolik ve Fransa’daki iştiraki Match en Direct, her iki ülkenin önde gelen dijital spor medya kuruluşları arasında yer almakta olup, bu alandaki liderliklerini daha da güçlendirmeleri beklenmektedir. Mackolik’in yurt dışına açılma stratejisi, küresel bir oyuncuya dönüşme potansiyeli ve Match en Direct’in Fransızca konuşulan pazarlardaki büyüme hedefi, bu yatırımı Mediazone açısından stratejik hale getirmiştir.” ifadelerine yer verildi.

Konuyla ilgili değerlendirmede bulunan Mediazone CEO’su Kaan Kayabalı, “Grup şirketlerimiz arasında spor dikeyinde faaliyet gösteren lider kuruluşumuz Mackolik’teki payımızı artırmaktan büyük memnuniyet duyuyoruz. Türkiye’de tesis ettiğimiz pazar liderliğini, küresel ölçekte de kurumsal bir başarıya dönüştürmeyi hedefliyoruz.” dedi.

Mackolik, 2001 yılından bu yana futbol, basketbol, tenis, voleybol ve Formula 1 gibi birçok spor dalında canlı skor, istatistik ve analiz sunarak dijital spor medyasının vazgeçilmez adreslerinden biri haline geldi. Aynı zamanda Sahadan markasının da sahibi olan Mackolik, milyonlarca sporseverin günlük referans kaynakları arasında yer alıyor.

Spor, medya ve eğlence alanlarında güçlü bir dijital ekosistem inşa eden Mediazone, kısa sürede Mynet, Onedio, Webtekno, Yemek.com, TV Ekstra ve Mackolik gibi alanının lideri markaları çatısı altında birleştirerek Türkiye’nin en büyük dijital medya gruplarından biri haline geldi.

featured mackolik mediazone
1 Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
Yapay zeka kullanan ürünler tedirgin ediyor
2 Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
Yapay zeka terapist mi, tehlike mi?
3 İyi ama eksik
İyi ama eksik
4 Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım...
Markaların Z kuşağına ulaşmak için izlemesi gereken 12 adım…
5 Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme...
Ticaret Bakanlığı’ndan fiyat etiketlerine yeni düzenleme…
Güncel Haberler
Jennifer Lopez, 70 TIR malzemeli “İstanbul” temalı dev sahnede konser verecek
Jennifer Lopez, 70 TIR malzemeli “İstanbul” temalı dev sahnede konser verecek
Uludağ Premium Ultra Trail'de sanatla doğa sporu iç içeydi
Uludağ Premium Ultra Trail’de sanatla doğa sporu iç içeydi
Zihin sağlığına dair endişeler, dünya sağlık gündeminde yine ilk sırada
Zihin sağlığına dair endişeler, dünya sağlık gündeminde yine ilk sırada
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Zeren Group Holding, Alfemo’yu satın aldı...
Haberler
Zeren Group Holding, Alfemo’yu satın aldı…
Marketing Türkiye
2 hafta önce
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Haberler
Ülker, Osimhen ve Çizimen’i aynı sahnede buluşturdu
Sena Tufan
7 Mayıs 2025
TDK, yapay zeka için Türkçeye özgü derlem ve sözlük hazırlayacak!
Haberler
TDK, yapay zeka için Türkçeye özgü derlem ve sözlük hazırlayacak!
Sena Tufan
2 Mayıs 2025
OpenAI, yeni yapay zeka modeli "o3-pro"yu duyurdu
Haberler
OpenAI, yeni yapay zeka modeli “o3-pro”yu duyurdu
Marketing Türkiye
12 Haziran 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.