Maximum Kart ve Maximiles’dan Kişiye Özel Fragman Uygulaması
Türkiye İş Bankası’nın kredi kartları Maximum Kart ile Maximiles, Cinemaximum sinema kampanyalarını sosyal medyaya da taşıdı. 3 çifte Venedik seyahati ve Venedik Film Festivali’ne katılma şansı sunan kampanyanın tanıtımı için Facebook üzerinde oluşturulan videoda kullanıcılar kişiye özel bir fragman oluşturabiliyor. Cinemaximum sinema gişelerinde ödemelerini Maximum Kart veya Maximiles ile yapan İş Bankası müşterileri, 11 Temmuz’a kadar sürecek kampanya ile Venedik Film Festivali sırasında 3 gecelik Venedik seyahati ve Festival kapsamındaki bir filmin gösterimine katılma şansı elde edecekler. Yapılacak çekiliş sonucu 3 kişi, birer misafiri ile birlikte büyük ödülü almaya hak kazanacak. Maximum Kart ya da Maximiles ile alınan her Cinemaximum bileti bir, temassız özellikli Maximum Kart veya Maximiles ile alınan her Cinemaximum bileti ise iki çekiliş hakkı kazandıracak.
İş Bankası, Maximum Kart ve Maximiles’ın Facebook sayfalarında ise Promoqube tarafından geliştirilen bir uygulama ile bu kampanyayı yaratıcı ve farklı bir şekilde tanıtıyor. İki Facebook sayfasındaki uygulamalar, kullanıcılara “Venedik’te Sonbahar” adlı kurgusal filmin fragmanı içerisinde yer almayı vaat ediyor. Maximum Kart ve Maximiles’ın kampanyası 11 Temmuz tarihine kadar devam edecek ve “Venedik’te Sonbahar” uygulaması http://www.facebook.com/maximum ve http://www.facebook.com/MaximilesKart adresleri üzerinde bu tarihe kadar kullanılabilecek.
Kampanya Künyesi
Proje Sahibi: İş Bankası
İnteraktif Ajansı: Promoqube
Proje Sorumlusu: İş Bankası Bireysel Bankacılık Pazarlama Bölümü – Seçil Ünlüsoy, Ayçe Göktan Okur
Yaratıcı Ekip
Yaratıcı Yönetmen: Erhan Ali Yılmaz
İçerik Direktörü: Can Yücel Metin
Marka Grup Lideri: Zeynep Gabralı
Proje Yöneticisi: Neslihan Günaydın, Ahmet Erim Suyabasmaz
Marka İletişim Sorumlusu: Murat Ekinay
Metin Yazarı: Emre Eminoğlu, Ezgi Platin
Art Direktör: Ceyhun Ayaydın
Yazılım: Şerafettin Yarar, Namık Karahan, Candaş Minareci
Güncel Haberler