Marketing Türkiye Nisan sayısı dijital olarak yayında
Dünyayı ve ülkemizi etkisi altın alan Koronavirüs sebebiyle güncel içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Nisan sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine sunuyoruz.
Dünyayı saran ve ülkemizi de etkisi altın alan koronavirüs sebebiyle pek çok sektör gibi pazarlama sektörü de evden çalışarak katma değer üretmeye devam ediyor.
Yayın hayatının 30. yılına içinde bulunduğumuz zorlu şartlarda adım atan Marketing Türkiye de bu süreçte sektördeki bilgi akışını artırmak ve sektör profesyonellerinin hem markalara hem de topluma katkılarını okuyucularıyla buluşturmak için var gücüyle çalışıyor.
Bu anlayışla, baslı yayınlara ulaşmanın zorluğunu da göz önünde bulundurarak güncel içerikler ve çarpıcı araştırmalarla hazırladığımız Marketing Türkiye Nisan sayısını web sitemiz üzerinden tüm okurlarımızın erişimine sunuyor. Ayrıca Marketing Türkiye Nisan sayısını Turkcell Dergilik, Türk Telekom e-Dergi uygulaması ve Dijital Abonelik servisimizde de bulabilirsiniz.
Markanın itibarı bilinç altında gizli
Kapağımızda, Artı İletişim Yönetimi için ThinkNeuro tarafından hayata geçirilen Türkiye’nin ilk Nöroİtibar araştırması ile markaların ve sektörlerin kendilerini krizlerden alacakları zararlara karşı koruyacak kalkanları gözler önüne serdik.
Kahraman gazeteci süper influencer’a karşı!
Birkaç yıl önce başlayan ve her geçen gün daha çok şahit olduğumuz bir gerçek var. Artık markalar ve ajanslar gazetecilerle influencer’ları eşit olarak değerlendiriyor! Hatta son zamanlarda influencer’ların basın toplantılarındaki hakimiyetleri de iyiden iyiye hissedilmeye başlandığını gördük. Öyle ki “basın” buluşmaları daha çok influencer’ların istek ve ihtiyaçları doğrultusunda şekilleniyor… Peki, bu durum gazetecilik etiğine ne denli uygun? Gazeteci ve influencer’ların basın toplantılarında yan yana gelmesi ne denli doğru? Gazeteciler ve influncer’lar aynı platforumda yer almaktan mutlu mu?
Perakendenin COVID-19 ile mücadelesi
Tüm dünyayı kasıp kavuruyor, binlerce insanı öldürüyor, yüz binlercesini ise karantinaya mahkum ediyor… Sağlığımızı ve sosyal yaşamımızı tehdit eden dünyanın yeni baş belası COVID-19 tüm ülkelerin ekonomilerini de adeta yerle bir etti. Peki, böylesi bir salgında Türkiye’de perakende sektörünün durumu ne? Markalar ne tür önlemler alıyor? Covid-19 tüketici davranışlarını nasıl şekillendiriyor?
Aşağıdaki Kapağı tıklayarak Marketing Türkiye Nisan sayısına ulaşabilirsiniz…