30 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
23 Haziran 2021
3 dk okuma

“Görünmez Dilekçeler” Cannes Lions’tan ödüllerle dönüyor!

  • görünmez dilekçeler

Cannes Lions’ta 12 kategorinin kazananı açıklandı. 4 farklı kategoride kısa listeye adını yazdıran TBWA\ISTANBUL, OMD Türkiye imzası taşıyan ve PR çalışmaları PRO İletişim İstanbul tarafından gerçekleştirilen “Görünmez Dilekçeler” kampanyası Cannes Lions’ta bir Altın, bir Gümüş ve bir Bronz Aslan’ın sahibi oldu.

Kadın Cinayetlerini Durduracağız platformunun TBWA\ISTANBUL, OMD Türkiye imzası taşıyan ve PR çalışmaları PRO İletişim İstanbul tarafından gerçekleştirilen “Görünmez Dilekçeler” projesi Cannes Lions’ta Media, Outdoor, PR Lions ve Glass: The Lion For Change kategorilerinde kısa listede yer almaya hak kazanmıştı. Proje, bugün itibariyle açıklanan 12 kategoriden Media Lions’ta Altın ve Gümüş Aslan’ın PR Lions’ta ise Bronz Aslan’ın sahibi oldu.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Toplumun yüzde 12’si aşı yaptırmayı düşünmüyor!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Tüm dünyayı etkisine alan koronavirüsün ortaya çıkış tarihinden, 16 Haziran 2021 tarihine kadar olan süreçte Türkiye genelinde 5 milyon 300 binden fazla vaka tespit edilip, vefat sayısı 48 bin 900’ü aştı. Türkiye’de de her ülkede olduğu gibi virüsten korunmak için alınan önlemler ve kısıtlamalar zaman zaman değişti. NG Araştırma ise koronavirüsle ilgili gerçekleştirdiği pek çok araştırmaya yenisini ekleyerek ikinci normalleşme sürecinde halkın düşüncelerini anlamak adına yeni bir çalışma gerçekleştirdi. Toplumun Virüsten korunmak için neler yaptığından normalleşme sürecinde sokağa çıkma yasağına dair düşüncelerine, turizmin vakaları nasıl etkileyeceğinden aşı yaklaşımlarına dek yanıt aranan araştırmanın detaylarına gelin birlikte bakalım…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Reklam yerini uzun metrajlı filme mi bırakıyor?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Dünyanın her noktasında faaliyet gösteren ve yıllar boyunca unutulmayan sayısız reklam filmine imza atan Pepsi, tüketiciye seslenme stratejisini değiştiriyor. Marka önce “Cherries Wild” adlı dizinin ana sponsoru oldu, sonrasında da “Uncle Drew” filmiyle sinemaya adım attı. 2021’in Nisan ayında yeni ürünü Pepsi Mango’yu pazara sunarken, MTV iş birliğinde tanınmış reality yıldızlarını eşleştirerek aralarındaki iletişim sürecini ekrana yansıttığı “Match Me If You Can”in de duyurusunu yaptı. Üst üste geleneksel reklam formatının dışında yaptığı iletişim çalışmaları Pepsi’nin alıştığımız reklam payını daha ne kadar küçülteceği sorusunu gündeme getirdi.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Aşılama çalışmaları esnafa umut veriyor

  • Aşılama
    Aşılama ile ‘İşlerim artacak’ diyen esnafın oranı 16 puan arttı…

Küçük esnafın nabzını tutan “Türkiye Geleneksel Kanalın Nabzı: REM Esnaf Barometresi”nin Mayıs 2021 dönemi sonuçları açıklandı. Rapora göre Genel Güven Endeksi 4,9 puanlık anlamlı yükselişle 11,1’e çıktı. Esnaf tam kapanma sonrası hızlı aşılama ve açılma planıyla yeniden umutlandı. Vaka sayılarının düşmesiyle esnafın endişe oranı 7 puan düşerek yüzde 63’e geriledi.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Cumhurbaşkanı Erdoğan yerli aşının ismini açıkladı!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Yerli aşının Faz-3 çalışması kapsamında gönüllülerle yürütülen aşılama programı, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın çevrim içi katılımıyla Ankara Şehir Hastanesi’nde başladı. Cumhurbaşkanı Erdoğan, yerli Covid-19 aşısının adının “TURKOVAC” olduğunu açıkladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, yaptığı konuşmada, “Üçüncü fazının ilk uygulaması gerçekleştirilen bu aşımızla birlikte Türkiye artık bu hususta yeni bir dönemin kapılarını aralamaktadır. Birkaç hafta içerisinde ülkemizdeki 18 yaş üzeri nüfusun tamamını aşılama kapsamına almış olacağız.”

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

featured
1 sürdürülebilir
Türkiye’de sürdürülebilir moda yükselişte
2 Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
Netflix reklamlı abonelikle ilgili kararını verdi | Son 24 saatin gündemi
3 L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
L’Oréal Paris’in yeni güzellik elçisi Pınar Deniz oldu!
4 ​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
​PERYÖN İnsana Değer Ödülleri 2022 başvuruları devam ediyor!
5 İş dünyasında haftanın atamaları
İş dünyasında haftanın atamaları
Güncel Haberler
anahtar kelime
Anahtar kelimelerin trendi değişiyor
Brandverse Awards
Brandverse Awards’ta yılın en iyileri ödüllerine kavuştu
KFC Uçarak Kapında
KFC Türkiye, pilot Uygulaması “Uçarak Parkında” ile parklarda da lezzetseverlerin yanında!
Brandverse Awards metaverse
Brandverse Awards’un metaverse’te gerçekleşecek ödül törenine davetlisiniz…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

En son ne zaman gerçekten mutlu hissettik? Yanıt mutluluk raporunda...
Haberler
En son ne zaman gerçekten mutlu hissettik? Yanıt mutluluk raporunda…
Nafizcan Önder
2 hafta önce
influencer
Haberler
İhracatın anahtarı influencer’larda!
Seda Başpınar
4 gün önce
Ünlü moda markası icradan satıldı!
Haberler
Ünlü moda markası icradan satıldı!
Nafizcan Önder
25 Mayıs 2022
İş dünyasında haftanın atamaları
Haberler
İş dünyasında haftanın atamaları
Nafizcan Önder
4 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.