16 Haziran Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
17 Mayıs 2021
4 dk okuma

Esnek ve Dayanıklı Liderler

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

“Liderlere liderlik edenler” çağına girdik. Temel liderlik özellikleri aynı kalsa da yeni nesil liderlikte beş temel özellik öne çıkıyor. Marketing Türkiye olarak Deloitte Danışmanlık İnsan Yönetimi Hizmetleri Lideri Cem Sezgin ile “İşin Geleceğini” ararken doğal olarak “Geleceğin Liderlerini” sorgularken bulduk kendimizi. Yönetim yaklaşımlarıyla “Kapsayıcı Liderlik, Esnek ve Dayanıklı Liderlik, Sosyal Liderlik, Hümanist ve Dijital Liderlik, Senfonik Liderlik” tanımlarına ulaştık, bununla da yetinmedik, bu tanımların yoğunlaştığı liderleri öne çıkardık. Birikimlerini bizimle paylaşan liderlere teşekkür ederiz.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Türkiye’nin hikayesini dünyaya BluTV anlatacak!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Streaming platformlarına olan ilgi çığ gibi büyürken yeni oyuncularla rekabet de günbegün kızışıyor… Pazarın Türkiye’deki ilk oyuncusu BluTV platformunun Kurucusu Aydın Doğan Yalçındağ ise artan rekabetten hayli memnun görünüyor! Rekabetin kendilerini besleyen bir faktör olduğunu söyleyen Yalçındağ “Diğer platformlara karşı en büyük avantajımız 5 yıllık deneyimimiz. 5 yılda 31 adet orijinal içeriğimizle 180’den fazla ülkede, milyonlarca kişiye ulaştık. Türkiye’nin hikayesini, en fazla orijinal içerik üreten yerli platform olarak dünyaya tanıtmak bizi farklı bir noktada konumlandırıyor” diyor… Yalçındağ ile Discovery ortaklığından seyirciyle buluşmayı bekleyen yapımlara, Türk insanının içerik tercihlerinden BluTV’nin global stratejilerine kadar pek çok konuyu konuştuk…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Tasarım dünyası dönüşüm trendini nasıl yorumluyor?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Pandemiyle birlikte tetiklenen ve hayatın her noktasını kapsayan değişim rüzgarı elbette pazarlama evreninde de karşılık buluyor. Önce tüketici davranışlarını şekillendiren, ardından marka stratejilerinde kendini gösteren değişim kasırgası şimdilerde köklü markaların görsel kimliklerinde karşımıza çıkıyor. Asırlık otomotiv markaları özellikle de elektrikli otomobillerin yükselen trendini yakalayabilmek için deyim yerindeyse bir logo değiştirme yarışı içinde. Ancak görsel tasarım odaklı bu değişim yalnızca otomotiv sektörüyle sınırlı değil. Pfizer’dan Burger King’e, GittiGidiyor’dan Xiaomi’ye farklı sektörlerden pek çok marka ardı ardına yeni logo ve görsel kimliklerini görücüye çıkardı. Peki tasarım dünyası bu dönüşümü nasıl yorumluyor? Yanıtları kendilerinden alalım…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Gaming ekipmanlarına olan talep hız kesmiyor!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Teknoloji ürünlerini alanında geçtiğimiz dönemin en çok talep edilen ürün grupları arasında bilgisayar bileşen ve aksesuarları geliyor. Pandemiyle birlikte evde geçirilen zamanın artmasıyla “gaming ekipmanlarına” olan ilgi de artmaya devam ediyor. İncehesap.com verilerine göre geçtiğimiz dönemde ( Ekim 2019 – Mart 2020) bilgisayar bileşenlerinde yüzde 64, aksesuarlarda ise yüzde 97’lik bir satış artışı yaşanmış. Oyuncuların en çok talep gösterdiği ekipmanlar arasında ise klavye, monitör ve kulaklıklar artan satış grafiğiyle öne çıktı. Klavye satışları yüzde 91 artarken, monitörler yüzde 75, mouselar ise yüzde 66 oranında artan satış hacmiyle dikkat çekti. Aynı dönemde en çok tercih edilen ürünler arasında yer alan kulaklık satışlarında da 2,3 kat artış yaşandı. Ayrıca, hazır sistem satışları yüzde 77 artarken, PC Toplama Robotu satışlarında ise yüzde 62 artış görüldü. 

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Türkiye’nin yeni mizah anlayışı: Konuşanlar

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Son dönemlerde hepimizin tanıklık ettiği bir başarı hikâyesi onunki. Pandemi döneminin henüz başlarında, belki de gülmeye en çok ihtiyacımız olduğu günlerde milyonların gönlüne taht kurdu “Konuşanlar”. Formatın yaratıcısı Hasan Can Kaya, Konuşanlar ile Türk halkının mizah anlayışından beslenip onu yeniden yorumlarken, kendimizi samimiyet ve özgüvenle tiye almamızın da kapılarını aralıyor. “Konuşanlar”ın Güngören sokaklarında filizlenip YouTube izleme listelerini alt üst edişine ve yerli platformlarda en çok izlenen program olmasına uzanan öyküsünü Hasan Can Kaya ile konuştuk.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Logolarını baştan yaratan markalar!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Bugünlerde başta otomotiv olmak üzere fast-food zincirlerinden teknoloji şirketlerine, e-ticaret platformlarından spor kulüplerine kadar pek çok sektörde kapsamlı bir görsel kimlik değişimi yaşanıyor. Logolarıyla birlikte hem söylemlerini hem de kendilerini baştan yaratan markaları sizin için derledik…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Türk start-up’lar katlanarak büyüyor

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Pandeminin olumsuz etkilerine rağmen Türkiye’de start-up yatırımları ciddi anlamda artış gösterdi. İlk çeyrekte Türk start-up’lar toplamda 508,5 milyon dolar yatırım aldı. Yılın başında 428 milyon dolar yatırım alarak değerlemesini 2,6 milyar dolara çıkaran Getir, Peak Games’ten sonra Türkiye’nin ikinci unicorn’u oldu. Peki tüm bu gelişmelerin yanı sıra Türkiye’de start-up’lar nasıl bir grafik çiziyor? Yanıtlar KPMG Türkiye’nin yayınladığı “Türkiye Start-up Yatırımları Raporu”ndan geliyor…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Hangi kuşaklar hangi içeriklere para ödüyor?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Her kuşağın dijital ayak izleri farklı. Neleri para ödemeye değer buldukları da… Marketing Türkiye için Areda Araştırma’nın gerçekleştirdiği “Kuşaklara Göre İnternet Kullanımı Araştırması”na göre en büyük ortak noktaları online alışverişi sevmeleri. Fakat pek çok farkları var, gelin beraber inceleyelim…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Areda Araştırma Aydın Doğan Yalçındağ BluTV featured Gaming ekipmanları Hasan Can Kaya İncehesap.com Konuşanlar mizah Yeni Nesil Liderler
1 Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
Online alışverişin 2025 trendleri: Türk tüketiciler nasıl bir deneyim arıyor?
2 Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
Instagram, TikTok, YouTube… Sosyal medya yarışında hangi platform önde?
3 Burger King, McDonald's'ı Google Haritalar'da hedef aldı
Burger King, McDonald’s’ı Google Haritalar’da hedef aldı
4 Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
Aşkın şifresi burçlarda saklı: En çok eşleşen burçlar açıklandı!
5 HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
HPV aşısı için müjdeli haber: 2025 sonunda ücretsiz oluyor!
Güncel Haberler
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Sürdürülebilirlik artık takım oyunu!
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Z kuşağının favori oyunları, 19 milyondan fazla siber saldırı girişiminde yem olarak kullanıldı 
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Siber saldırıda rekor: 2024’te saldırılar yüzde 28 arttı!
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

yapay zeka teknolojileri
Haberler
AI Tomorrow Summit bu yıl “Geleceği Şekillendir” temasıyla gerçekleştirilecek
Marketing Türkiye
4 hafta önce
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: "Shell, BP’yi satın alabilir"
Haberler
Enerji sektörü bu iddiayı konuşuyor: “Shell, BP’yi satın alabilir”
İrem Alimoğlu
5 Mayıs 2025
İşsizliğin yeni adı: Dijitalleşme ve uyum açığı
Haberler
İşsizliğin yeni adı: Dijitalleşme ve uyum açığı
Nafizcan Önder
12 Nisan 2025
Burger haritası açıklandı: Her 3 siparişten 1’i burger!
Haberler
Burger haritası açıklandı: Her 3 siparişten 1’i burger!
Sena Tufan
3 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.