28 Aralık Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
5 Mayıs 2021
3 dk okuma

Pazarlamanın nabzını tutan dosyalarıyla Marketing Türkiye Mayıs Sayısı yayında!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Pandemi, ne zamandır değişim sancıları çeken liderlik fonksiyonu için adeta bir katalizöre dönüştü. Ayak sesleri salgın öncesinde de duyulan yeni liderlik modelleri bu süreçte ete kemiğe büründü ve şirketlerin can simidi oldu. Hâl böyle olunca biz de “Liderlere liderlik edenler”i kapağımıza taşıdık… Ardındansa pazarlamada yaşanan teknoloji korkusundan markaların yaşadığı tasarım dönüşümüne, küçük esnafın en sevdiği markalardan bankacılıkta uzaktan müşteri edinimi dönemine gündemin her noktasına temas eden dopdolu bir içerik hazırladık. Tüm bunların yanı sıra Türkiye’nin son zamanlarda en çok güldüğü isim Hasan Can Kaya ile gerçekleştirdiğimiz söyleşimiz de Marketing Türkiye Mayıs sayısında sizleri bekliyor…

“Bozucu İnovasyon” nereden geldiği bilinmeyen füzeye benzer

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Bozucu İnovasyonu yapacak şirketin gücünü, neyle mücadele ettiğimizi bilmek çok önemlidir. “Aniden de gelebilir, yavaştan da yükselir ama “Bozucu İnovasyonlar” şirketinize atılan füzeler gibidir. Bozucu inovasyon yapmaya niyetlenmiş şirketlerin önünde pek çok engel var. Bunu duymak biraz rahatlatabilir yoksa dengeyi bozacak füzenin nereden geleceğini düşünerek paranoyak olabiliriz.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Twitter’ın Clubhouse’u yıkma planı devrede

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Twitter, bir süredir test aşamasında olan sesli sohbet odaları özelliği Twitter Spaces’i resmi olarak hayata geçirdi. Bugün itibariyle 600 ve daha fazla takipçisi olan tüm hesaplara sohbet odaları oluşturma olanağı getirildi. Twitter, Spaces özelliği için bir kullanım rehberi yayınlarken, ayrıca üzerinde çalışılan özellikleri de açıkladı. 

Özellik hakkında açıklamalar yapan Twitter Kıdemli Ürün Yöneticisi Esther Crawford, şöyle konuştu: “Twitter’da canlı sesli sohbetleri bir süredir test ediyoruz ve insanların sesini duymanın, Twitter’daki konuşmalara yeni bir yol yarattığını fark ettik. Bugün Twitter’da 600 ve daha fazla takipçisi olan tüm hesaplara Sohbet Odası oluşturma olanağını getiriyoruz. Sohbet Odası kurma olanağını herkese sunmadan önce daha fazla öğrenmeye, Sohbet Odası kullanımını kolaylaştırmaya ve insanların harika bir kitleyle keyif almasına odaklandık.” 

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Tam kapanma 2. el araç piyasasını nasıl etkileyecek?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Koronavirüsün otomotiv sektörüne olan etkileri devam ediyor. Ülkemizde 29 Nisan 2021’de başlayan tam kapanmanın Ramazan Bayramı’ndan sonra 17 Mayıs 2021’de tamamlanması ile sıfır ve ikinci el araçlarda ertelenen taleplerin artması ve bununla beraber, üretimde bir süredir yaşanan aksaklıkları da değerlendirdiğimizde fiyatlarda hareketlilik bekleniyor. Kapanma süreciyle birlikte arabam.com ilanlarındaki araçların, ilanda kalma sürelerinde yaşanan artışlar da bu görüşü destekler nitelikte. Otomobil markalarının global yöneticileri de ikinci çeyreğin ilk çeyreğe göre daha zorlu geçeceğini ifade ederken, çip krizi ve bazı tedarik sıkıntıları gibi konular sıfır kilometre araçlardaki tedariki olumsuz etkileyecek gibi görünüyor. Bu durumda sıfır araçlar ile birlikte 2. el araç fiyatlarındaki dalgalanma da artış yönünde kendini gösterebilir. Gelin arabam.com’un 2. el araç piyasasında Nisan ayı analizini birlikte inceleyelim…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

İşte pandeminin tüketici davranışları üzerindeki kalıcı etkileri

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Sürekli bir dönüşüm içindeyiz. Tüketicinin istek ve ihtiyaçları çok hızlı bir şekilde değişiyor. Buna istinaden McKinsey Global Enstitüsü, pandeminin tüketici talebi üzerindeki etkilerini değerlendirdiği raporunu yayınladı. Tüketicilerin, harcanabilir gelir ve yaşlarına göre gruplara ayrıldığı raporda; tüketim harcamalarını oluşturan farklı sektörlerden vakalar derinlemesine analiz edilerek, pandemiye bağlı davranışsal değişikliklerden hangilerinin “kalıcı” olacağına ilişkin öngörüler paylaşılıyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

arabam.com nisan ilanları featured ikinci el araç piyasası Marketing Türkiye Mayıs Sayısı twitter spaces
1 Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
Yapay zeka nedeniyle işten çıkarma yapan şirketler belli oldu!
2 The One Awards'da ilk 3'e kalan markalar belli oldu!
The One Awards’da ilk 3’e kalan markalar belli oldu!
3 ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü'nü "Peki" ile kutladı
ŞOK Market, Dünya Trip Atma Günü’nü “Peki” ile kutladı
4 Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu...
Bvlgari Türkiye’nin yeni marka elçisi Afra Saraçoğlu oldu…
5 TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
TDK, 2025’in kelimesini halk oylamasına açtı
Güncel Haberler
Yapay zeka mobil uygulama pazarını yeniden şekillendiriyor!
Yapay zeka mobil uygulama pazarını yeniden şekillendiriyor!
Türkiye’de markalar Apple Haritalar reklamlarına hazır mı?
Türkiye’de markalar Apple Haritalar reklamlarına hazır mı?
Levent Gültekin: "Kutuplaşma, gazeteciliği boğuyor!"
Levent Gültekin: “Kutuplaşma, gazeteciliği boğuyor!”
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Black Friday'de en çok ne satılıyor?
Haberler
Black Friday’de en çok ne satılıyor?
Nafizcan Önder
26 Kasım 2025
Habertürk TV Genel Yayın Yönetmeni Mehmet Akif Ersoy görevden uzaklaştırıldı
Haberler
Habertürk TV Genel Yayın Yönetmeni Mehmet Akif Ersoy görevden uzaklaştırıldı
Marketing Türkiye
3 hafta önce
BİM, banka kurmak için başvuruda bulundu
Haberler
BİM, banka kurmak için başvuruda bulundu
Sena Tufan
5 gün önce
Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!
Haberler
Kadın liderlerin yüzde 62’si ayrımcılıkla karşı karşıya!
Nafizcan Önder
22 Kasım 2025
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.