1 Kasım Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış
Haberler

Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Marketing Türkiye
21 Nisan 2021
4 dk okuma

Avrupa Süper Ligi: Bu neyin kavgası?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Geçtiğimiz günlerde tüm dünya basınına yansıyan ve bilhassa futbolseverlerin yakından ilgilendiği bir gelişme gündeme bomba gibi düştü. Avrupa’nın en önde gelen 12 futbol kulübü bir araya gelerek şampiyonlar ligine bir alternatif olarak kendi yönetimlerinde bir “Avrupa Süper Ligi” kuracağını açıkladı. Bu gelişmenin akabindeyse UEFA ve FIFA’dan Avrupa Süper Lig’ine katılacak takımlara dair uygulanabilecek kısıtlamaları masaya koydu. Sürecin nasıl ilerleyeceği belirsizliğini korumaya devam ederken bu gelişme pek çok taraftar ve kulüp tarafından da eleştirilmeye devam ediyor. Gündem bu denli sıcakken biz de spor medya ajansı Capital Sports Media Genel Müdürü Mustafa Turgun’la meselenin özüne dair bir söyleşi gerçekleştirmenin ve bu kavganın nedenini sormanın tam zamanı olduğunu düşündük… Sözü daha fazla uzatmıyor sizi futbol gündemine ve tartışmalara ışık tutan söyleşiyle baş başa bırakıyorum…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Rekabet Kurumu’ndan dev soruşturma: Listede 32 şirket var

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Rekabet Kurumu, aralarında reklam ajanslarının da olduğu olduğu 32 markaya, “çalışan ücretlerinin azalmasına veya baskılanmasına” sebep oldukları gerekçesiyle soruşturma açtı.

Listede; Havas Worldwide İstanbul İletişim Hizm. A.Ş., Yemek Sepeti Elektronik İletişim Perakende Gıda Lojistik A.Ş., Getir Perakende Lojistik A.Ş., TAB Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş., Çiçek Sepeti İnternet Hizmetleri A.Ş., NTV Radyo ve Televizyon Yayıncılığı A.Ş., Google Reklamcılık ve Pazarlama Ltd. Şti. ve Sahibinden Bilgi Teknolojileri Paz. ve Tic. A.Ş. gibi markalar var.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Peak Games nasıl “peak” yaptı?

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Türkiye’nin yerli mobil oyun şirketi Peak Games, geçen sene Haziran ayında, 1.8 milyar dolar karşılığında, Türkiye’nin ilk unicornu olarak dünyanın en büyük oyun şirketlerinden biri olan ABD merkezli Zynga’ya satıldı. Peki, Peak Games, unicorn olma başarısını nasıl gösterdi? Gelin hep birlikte sadece 10 yıllık geçmişi olan bu firmanın zirveye tırmanma hikâyesine birlikte göz atalım.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

10 soruda Avrupa Süper Ligi’ne dair merak edilen her şey…

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Avrupa’nın 12 büyük kulübü, yeni Şampiyonlar Ligi sistemi konusunda UEFA ile anlaşamayınca resti çekti ve Avrupa Süper Ligi’ni kurduğunu açıkladı. Bu açıklamayla da kelimenin tam anlamıyla yer yerinden oynadı. 12 kulübün kararı, gerisindeki dev bütçelerle birlikte siyasetin de gündemine taşındı. Peki, bu öneli gelişmenin ardında nasıl bir süreç var? 12 kulübün tepki çeken kararı Avrupa futbolu için ne ifade ediyor. “Deloitte Futbol Para Ligi” analizleriyle “futbolun asla sadece futbol olmadığını” rakamlarla da ortaya koyan Deloitte Türkiye Futbol Endüstrisi Lideri Cem Sezgin ile futbol dünyasında deprem etkisi yaratan gelişmeye dair merak edilenleri konuştuk…

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Google uyarıyor: değişim hız kesmeyecek

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Pandeminin öncesinde ortaya çıkan bazı davranışlar bu dönemde daha hızlı bir şekilde benimsendi. Uzun zamandır bu gerçekle yaşamayı öğrenmemize rağmen değişim hız kesmiyor. Google Search’ün verileri bu değişen alışkanlıkların dünyanın her bölgesinde oldukça farklı olduğuna işaret ediyor. Mesela, İsveç’te uzaktan çalışmanın kalıcı olması isteğinin aramalara “Ayarlanabilir yüksek çalışma masası”, Fransızlardaysa “rahat ofis sandalyesi” olarak yansırken, İspanyolların “Sanal spor salonu”na Türklerin ise “Sanal gezi”ye ilgi duyduğu görülüyor. Veriler ayrıca “marketler” ve “gel al” aramalarına yönelik ilginin beklenmedik bir şekilde hafta içine kayması, “teslimat” ve “indirim kodları” aramalarına ise hafta sonlarında daha çok ilgi gösterilmesi gibi şaşırtıcı değişimler ortaya koyuyor.

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Rekabet Kurumu’ndan dev satışa onay!

  • Marketing Türkiye ile 1 dakikada gündeme bakış

Rekabet Kurumu Oyak Holding’in Sanset Gıda bünyesindeki birçok markanın, stoklarının, markalar için faaliyet gösteren mavi ve beyaz yakalı çalışanlarının ve hatta fabrikasının devralınması işlemine izin verdi.

Rekabet Kurumu’nun resmi web sitesinde yayınladığı kararı şöyle; “OYAK Gıda ve Tarım Holding A.Ş. tarafından, Sanset Gıda Turizm San ve Tic. A.Ş. bünyesindeki Tadelle, Sarelle, Gol, Sagra, Sagra Special, Gofy isimli markaların ve alt markaların, söz konusu markaların stoklarının ve markalar için faaliyet gösteren mavi yaka ve beyaz yaka çalışanların ve söz konusu markalar altında üretim faaliyeti yürüten ve Sanset Gıda Turizm San ve Tic. A.Ş.’in Ordu ilinde yer alan fabrikasının devralınması işlemine izin verildi.”

Haberin devamını okumak için TIKLAYIN.

Avrupa Süper Ligi featured oyak holding Peak Games Rekabet Kurumu TAB Gıda
1 Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
Yurdum insanının “koku” tercihleri ve Türkiye’nin “Koku Haritası”
2 İşte Türk tüketicinin Rossmann'da en sevdiği ürünler...
İşte Türk tüketicinin Rossmann’da en sevdiği ürünler…
3 YouTube'dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
YouTube’dan müzik endüstrisine 12 ayda 8 milyar dolar ödeme!
4 adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
adidas Originals, müziğin evrensel diliyle gençlerle buluşuyor
5 Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler...
Türk genci işin rotasını değiştiriyor: Artık kâr değil, fayda peşindeler…
Güncel Haberler
Z kuşağı, "doomscrolling"i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Z kuşağı, “doomscrolling”i azaltıyor; markalarla gerçek hayatta buluşuyor
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Ayın öne çıkan global kampanyaları (Ekim 2025)
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti...
Müziğin ritmi değişiyor: Spotify hala zirvede, YouTube Music yükselişe geçti…
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

Golden Drum'dan Türkiye'ye 6 ödül!
Haberler
Golden Drum’dan Türkiye’ye 6 ödül!
Sena Tufan
3 hafta önce
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Haberler
Ekran başına davet: En çok izlenen dizi-film tavsiye kanalları “Marketing Türkiye YouTube Rating Report”ta!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Markalar, Z kuşağının 2010'lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
Haberler
Markalar, Z kuşağının 2010’lar nostaljisinden neler öğrenebilir?
İrem Alimoğlu
2 hafta önce
Instagram’dan gençlere yeni ifade alanı: Ruh hallerine göre değişen 6 yeni ikon!
Haberler
Instagram’dan gençlere yeni ifade alanı: Ruh hallerine göre değişen 6 yeni ikon!
Nafizcan Önder
1 hafta önce
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar
Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar Yarışmalar
Temsilcilikler Temsilcilikler Temsilcilikler
Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler Etkinlikler
Yayınlar

Esentepe Mahallesi, Kore Şehitleri Caddesi, No:7, Yegane Apartmanı, Kat: 2, Daire: 4,
Şişli/İstanbul

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

©2025 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar / Konkur
    • Atamalar
    • Dijital
    • KSS
    • Haberler
    • Insights
    • Trend
    • Marketing Türkiye 101
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.