Marketing Türkiye 29 yaşında
“Bütünleşik Pazarlama” mottosuyla yola çıkan, iletişim sektörünün lider platformu Marketing Türkiye, 29’uncu yaşını kutluyor. Yolculuğumuzda bizleri yalnız bırakmayan tüm paydaşlarımıza teşekkür ederiz.
Pazarlama ve pazarlama iletişimi, sektör gözetmeksizin tüm iş alanlarında bir üst disiplin olarak kabul edilmek durumunda. Pazarlamaya ilişkin tüm kaynaklar ise çok değerli. 29’uncu yılını geride bırakan ROTA Yayınları’nın 2002 yılından bu yana yayıncılığını üstlendiği Marketing Türkiye, pazarlama ekonomisinin lider dergisi olma misyonuna uygun olarak pazarlama disiplininin tüm alanlarına yönelik farklı içerikte yayınlar yapıyor, organizasyonlar düzenliyor…
Kuruluşundan bugüne bir bilgi üretim ve paylaşım platformu olarak değişimi sürekli izleyen Marketing Türkiye, bilginin bilenden bilmek isteyene doğru akışını sağlıyor, girişimcilik, verimlilik, sürdürülebilirlik, pazarlama ve pazarlama iletişimi, inovasyon ve markalaşma alanlarında yayıncılık yapıyor. Her yıl okur ve mecra sayısını artırarak yoluna devam eden Marketing Türkiye, pazarlama sektörünün en güncel haberlerini online-offline mecraları ve sosyal medya hesaplarıyla okuyucularıyla buluşturan, sektörün en önemli referans yayını konumunda.
Tam 29 yıldır…
Teşekkürler Marketing Türkiye
“Dile kolay 29 yıl… ilk günden bugüne sektöre ışık tutan bir vizyonerlik… Reklam ve iletişim sektörünün vazgeçilmezi konumuna gelmenin altında, derin birikim ve gelişmeleri güne uyarlama becerisi var. Teşekkürler Marketing Türkiye…”
Marketing Türkiye’nin yol arkadaşlığı benim için çok değerli
“Yirmi yedi yıllık sektör yolculuğumda, 29. yılını kutlayan Marketing Türkiye’nin yol arkadaşlığı benim için çok ama çok değerli. Sektörde çalışmaya başladığım ilk yıllarda katıldığım bir seminerin bitiminde beni yanına çağıran, sohbet edip tanıdıktan sonra “Senden çok iyi reklamcı olur” diyerek cesaretlendiren, destek olan, yolumu açan çok değerli, rahmetli, Sevgili Attila Öğüt’ün bendeki yeri de apayrıdır. Verdiğiniz pozitif enerji ve kattığınız değerlerle sektöre ilham kaynağı olduğunuz için sizlere minnettarız. Başta Sevgili Günseli ve Sevgili Ferruh olmak üzere çıtayı hep yukarı taşıyan Marketing Türkiye ekibine yürekten sevgilerimle birlikte daha nice yıllar diliyorum.”
Marketing Türkiye’nin 29. Yaşı Kutlu Olsun!
“İletişim sektörünün her paydaşına yılmadan eşit mesai, sayfa ve platform ayıran değerli Marketing Türkiye ekibinin 29. yaşı kutlu olsun. Sürdürülebilir yayıncılığın ve yenilikçi projeler gerçekleştirebilmenin zorluklarının bilinciyle, yürüdükleri başarılı yolculuğu yürekten kutluyorum. Tüm ekibe, emeklerinin karşılığını aldıkları, başarılarla dolu nice yıllar diliyorum.”
Endüstrimize önemli bir katma değer sağlıyor
“Marketing Türkiye, hem ürettiği içeriklerle hem de pazarlamanın geçirdiği dönüşüme en başta kendisi örnek teşkil ederek pazarlama ve iletişim sektörünün tüm paydaşlarına ilham veriyor. Uzun zaman önce bir dergi olmaktan çıkıp bir bilgi platformuna dönüşen Marketing Türkiye, sadece sektördeki gelişmeleri yansıtarak değil, gelişmeye ve dijital dönüşüme yön verecek içerikler, etkinlikler ve eğitimler üreterek endüstrimize önemli bir katma değer sağlıyor. Marketing Türkiye’nin Anadolu’daki çalışmaları ile Türk firmalarının markalaşma süreçlerine ve dolayısıyla Türk ekonomisine yaptığı katkı da yadsınamaz. Başta sevgili Günseli Özen ve Ferruh Altun olmak üzere tüm Marketing Türkiye ailesinin 29. yıl dönümünü yürekten kutluyor, başarılarının ve sektörümüze olan katkılarının artarak devam etmesini diliyorum.”
İlk yıllarından bu yana yazı ailesinin bir üyesi olmaktan onur duydum
“29 yıldır sürdürdüğünüz özenli çalışmalarınız sonucu yarattığınız değer, ülkemiz tematik yayıncılık faaliyetlerinin en başarılı örneklerinden biri olarak iletişim tarihine geçecektir. İlk yıllarından bu yana yazı ailesinin bir üyesi olmaktan onur duyduğum Marketing Türkiye’nin pazarlama iletişiminin tüm alanlarına damgasını vuran, veriye dayalı, güncel gelişmeleri objektif bir yaklaşımla ele alan, bu nedenle de iş – ilişki – iletişim alanındaki tüm profesyonellerin güvenle takip ettiği yayınlarınızın ve sektöre yön veren etkin projelerinizin daha nice uzun yıllar başarıyla sürmesini dilerim.”
Artık çağ “tüketmeme- türetme” çağı
“Marketing Türkiye’nin bizim için çok özel bir yeri var. Kuruluşundan itibaren birlikte yol aldığımız, destek verdiğimiz, sektör adına çok önemli bir mecra. Ama artık sadece ‘marketing’ dünyasına seslendiğini düşünmüyorum. Bizlerin, sadece reklamcılığa ve pazarlamaya değil, iletişim dünyasına daha geniş ölçekte bakan bir mecraya çok ihtiyacı var. Halkla İlişkiler Derneği’nin de artık bir yayını olmadığına göre bu görevi Marketing Türkiye üstleniyor, iyi de yapıyor… Çünkü artık çağ ‘bütüncül bakabilme- mikroya inebilme’nin yanı sıra, ‘tüketmeme- türetme’ çağı. İletişimin rolünün de “daha fazla şeffaflaştırma’, ‘daha fazla gerçekle buluşturma’, ‘uzlaşma-uzlaştırma’ olması gerektiğine inanıyorum. Ama en önemlisi, iletişimin rolünün ‘Daha fazla sattırma’ olmamalı diye düşünüyorum. Kâr maksimizasyonu yerine değer maksimizasyonunu konuşmamız gereken bir çağdayız. Bu konuları daha çok konuşmalı, okuyabilmeli ve tartışmalıyız. Bunu da Marketing Türkiye’nin önümüzdeki nice 29 yıllarda yapabilmesi en büyük dileğim…”
Marketing Türkiye pazarlama dünyasının kalp atışlarını dinliyor
“Marketing Türkiye 30 yıldır pazarlama dünyasının nabzını tutuyor, kalp atışlarını dinliyor. Müthiş bir dönüşüm yaşayan sektörümüzdeki değişimi, dinamikleri büyük bir başarıyla izleyicilerine ulaştırıyor. Kişisel olarak pazarlama dünyasına girdiğim günden beri ilk başvurduğum kaynaklar arasında Marketing Türkiye yer alıyor. Çok uzun yıllar böyle devam etmesini diliyor, emeği geçen herkesi yürekten kutluyorum.”