Magnum’dan anti-metaverse kampanyası: Bazı hazlara sanal dünyada erişilmez…
Metaverse teknolojisi şüphesiz çok çeşitli ve heyecan verici deneyimler vadediyor… Ancak bu demek değil ki “gerçek” alışkanlıklar, yerini sanal alışkanlıklara bırakacak. Söz konusu dondurma olunca kendini “haz otoritesi” olarak konumlayan Magnum tam da buradan yola çıkarak oluşturduğu son kampanyasında metaverse’te yeri dolmayacak deneyimlerden birinin de dondurma keyfi olduğunu vurguluyor.
#NotAvailableInTheMetaverse adlı anti-metaverse kampanyasıyla Magnum, ister gerçek ister sanal dünyada herkesin kendisine zevk veren şeyin peşinden koşabilmesi gerektiğine olan inancını dile getiriyor. Film, sanal bir avatar olan Luna’yı ve onun Magnum hazzı peşinde koşarken meta evrenden kaçma yolculuğunu konu alıyor. Ancak Luna, bütün çabalarına rağmen bir Magnum’u ısırmak gibi yalnızca gerçek dünyada tecrübe edebileceği bir deneyimi yaşayamıyor…
Tamamı Decentraland’de düzenlenen Metaverse Moda Haftası’nda gösterilecek olan film, gösterimin ardından Twitch’te yayınlanacak. Magnum Global Dijital Marka Müdürü Sara Paixao, kampanyayla ilgili “Marka olarak zevki temsil ediyoruz. Zevkin hem çevrimdışı hem de çevrimiçi dünyalarda bulunabileceğine inanıyoruz. Ancak dondurma yemenin keyfi henüz sanal dünyada mümkün değil. Kampanyayla Magnum metaverse’te mevcut olmasa da herkesi bir süre çevrimdışı olmaya ve bir Magnum’a düşkün olmanın gerçek hayattaki zevkini deneyimlemeye teşvik etmek istedik” dedi.