21 Mayıs Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma
  • Abone Girişi
  • Abone Ol
Haberler

L’oreal öğrencilerin en çok çalışmak istediği “ikinci” şirket

Marketing Türkiye
2 Mart 2013
1 dk okuma

Universum tarafından eğitim hayatını Avrupa’da sürdüren öğrenciler arasında bir araştırma gerçekleştirildi. Araştırma sonunda “business” veya “mühendislik” alanlarında kariyer hedefleyen 85 bin öğrencinin tercihlerine dayanarak “Avrupa’nın En Cazip İşverenleri” sıralaması oluşturuldu. L’oréal araştırmada çalışmak, işe girmek için hedeflenen global firmalar arasında ikinciliği aldı. “Avrupa’nın En Cazip İşverenleri” araştırmasında dünyanın lider İK Danışmanlığı şirketi Universum, üniversite öğrencilerine “en çok çalışmak istedikleri şirketleri ve nedenlerini” sordu. Böylelikle Avrupa genelinde kariyer hedefleyen öğrencilerin çalışmak için en çok tercih ettikleri şirketler sıralaması oluşturuldu. Business ve Mühendislik odaklı iki farklı kategoride gerçekleştirilen araştırma; her iki uzmanlık alanında kariyer hedefleyenlerin tercihleri ile uluslararası şirketlerin bu kişiler tarafından ilgi görme seviyelerini gösterirken, bu şirketlerin gelecekte dünya genelinde ne kadar daha cazip hale gelebileceklerini ortaya koyar nitelikteydi. “Avrupa’nın En Cazip İşverenleri” araştırmasında Polonya, Rusya ve Almanya’da öğrencilerin gelecekteki iş verenlerini seçerken ana kriter olarak “güvenli istihdama” öncelikle dikkat ettikleri belirlenirken, İtalya, İspanya, Fransa’daki öğrenciler için ise uluslararası boyutta çalışma ve yurt dışına seyahat olanaklarının öncelikli rol oynadığı görüldü. Bu kriterler göz önüne alındığında L’oréal, “Business” kategorisinde Avrupalı öğrencilerin en çok çalışmak istediği ikinci ülke oldu. L’oréal’in büyük beğeniye sahip ürünleri ve dinamik pazarı öğrencilere çekici gelirken, tüketici nezdindeki marka gücünün yanı sıra yenilikçi yaklaşımı ve uluslararası alanda kariyer fırsatları sunuyor olması da etkileyici yönleri olarak ortaya çıktı.

1 Getir deposu Rotterdam'da sanat galerisine dönüştü!
Getir deposu Rotterdam’da sanat galerisine dönüştü!
2 Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
Influencerlar mı daha etkili celebrityler mi?
3 Üniversitelere NFT ve blockchain bölümü geliyor
Üniversitelere NFT ve blockchain bölümü geliyor
4 Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi
Netflix yeni güncellemesiyle yepyeni bir deneyim sunmaya hazırlanıyor | Son 24 saatin gündemi
5 Yapay Zekayla Yazının Yeniden İcadı
Yapay Zekayla Yazının Yeniden İcadı
Güncel Haberler
Yeni nesil CMO'lar - 3: Realist İtibarcılar
Yeni nesil CMO’lar – 3: Realist İtibarcılar
E-ticarette tüketicinin favori markası hangisi?
E-ticarette tüketicinin favori markası hangisi?
Dijitale emanet ettiğimiz kirli sırlarımız yüzünden kapana kısılmış hissediyoruz
Sırlarımızı dijitale emanet ettik, kapana kısıldık
Sosyal Medya
  • FACEBOOK
  • TWITTER
  • LINKEDIN
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE

İlgili Haberler

İhracat yapmak isteyen KOBİ'lere 5 ipucu!
Haberler
İhracat yapmak isteyen KOBİ’lere 5 ipucu!
Nafizcan Önder
4 hafta önce
Social Media Awards Turkey'de büyük sürpriz için son 2 gün!
Haberler
Social Media Awards Turkey’de büyük sürpriz için son 2 gün!
Berçem Sultan Kaya
16 Mart 2022
"Tavsiyen Eczanede 2" sertifika programı 28 bin eczacının kullanımına açıldı!
Haberler
“Tavsiyen Eczanede 2” sertifika programı 28 bin eczacının kullanımına açıldı!
Nafizcan Önder
2 hafta önce
Haftada 4 gün çalışmayla ilgili çalışanların ilk deneyimleri
Haberler
Haftada 4 gün çalışmak mutlu ediyor mu?
Gizem Yıldız
29 Mart 2022
  • Yarışmalar
  • Temsilcilikler
  • Etkinlikler
  • Yayınlar

Ortaklar Caddesi Murat Apartmanı No: 29/A
Mecidiyeköy, Şişli/İSTANBUL

[email protected]
0 (212) 211 11 12

  • Haberler
  • Yazarlar
  • Söyleşiler
  • Yaratıcı İşler
  • Etkinlikler
  • Kariyer
  • Üye Girişi
  • Kayıt Ol
  • Hakkımızda
  • Künye ve İletişim
  • KVKK Açık Rıza Beyanı
  • Mesafeli Satış Sözleşmesi
  • Gizlilik, Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Abone Ol
  • Haberler
    • Ajanslar
    • Konkur
    • Araştırma
    • Atamalar
    • Dijital
    • Kreatif
    • KSS
    • Medya
    • Pazarlama
    • Sosyal Medya
    • Trend
    • Haberler
    • New Step
    • Türkiye’nin Gündemi
  • Yaratıcı İşler
  • Dergiler
  • Etkinlikler
  • Söyleşiler
  • Kariyer
  • Yazarlar
  • Araştırma

© 2001 Rota Yayın Yapım Tanıtım Tic. Ltd. Şti. Bu Sitede Bulunan Yazı Ve Çizimlerin Her Hakkı Saklıdır.

Asquared WordPress Agency tarafından tasarlanmış ve kodlanmıştır.