LG Electronics marka kimliğini değiştirdi
LG Electronics marka kimliği stratejisinde değişikliğe giderek yeni iletişim temasının ‘Yapabileceklerinin Sınırı Yok’ olduğunu açıkladı. Şirketin yönetim ilkelerine bağlı olarak yeni marka kimliği ve iletişim teması, günümüzün yoğun rekabet koşullarında önem kazanan marka ilgisini artırmayı hedefliyor. LG tüketici odaklı ürünlerini pazara sunup kullanıcıların gereksinimlerini dinleyerek onların memnuniyetini artırmaya özen gösteriyor.
LG’nin varolan “Life’s Good” marka kimliğini tamamlamak için eklenen “Yapabileceklerinin Sınırı Yok” iletişim teması TV, yazılı basın, açıkhava mecra ve dijital medyada kullanılacak. 1 Ağustos’ta New York Times Meydanı’nda bulunan LG elektronik billboard’unda ve Lg.com’da marka kimliğinde değişiklikle ilgili tanıtım videosu yayınlanacak. Bu gösterim sonrası Türkiye’de ise yazılı ve dijital reklamlarda, mağaza içi tanıtımlarda ve ürün lansmanlarında yerelleştirilmiş yeni iletişim teması olan “Yapabileceklerinin Sınırı Yok” geçerli olacak.